132346
۱۶ دی ۱۳۹۶

نمایشگاه کتاب کرمان از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب کرمان از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کرده است گفت: این نمایشگاه به سه سالن مجزا توسعه پیدا کرده و بر روی کتب کودک و نوجوان حساسیت خوبی انجام شده بود.

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی زاهدی در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب کرمان از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کرده و به سه سالن بزرگ گسترش پیدا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استفاده از بخش خصوصی و نهادهای مردمی در برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان از ویژگی‌های آن است گفت: بر اساس گزارش ارائه شده شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان با مدیریت اتحادیه کتابفروشان استان کرمان برگزار می‌شود که کار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه در بازدید به‌عمل آمده از نمایشگاه روی کتب کودک و نوجوان حساسیت خوبی انجام شده بود افزود: رعایت عرضه کتبی که سبک زندگی ایرانی اسلامی را آموزش می‌دهند نیز شده بود و از این بابت جای تقدیر دارد.

 

زاهدی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور و استان کرمان را در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موثر دانست و خاطرنشان کرد: شناساندن چهره‌های موثر و موفق ایرانی اسلامی در کتب ارائه شده نمایشگاه کتاب کرمان در نظر گرفته شده بود.

 

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خبرگزاری تسنیم در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان را نشان از پویایی و فعال بودن این رسانه عنوان کرد و گفت: یکی از مسئولیت‌های رسانه انقلاب به ویژه در زمان کنونی، خط‌‌ دهی و جهت‌دهی به تحلیل‌ها و خبرهای روز جامعه است.

 

شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان که از چهارشنبه 13 دی‌ماه جاری آغاز به کار کرده است تا 19 دی‌ماه در کیلومتر 18 اتوبان کرمان باغین دایر است.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار