129532
۰۴ دی ۱۳۹۶

۱۵۱ مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت در زنجان بودند

مدیرکل آموزش پرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان ۱۵۱ مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت بودند که از این تعداد، هشت مدرسه استان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش کودک پرس، مرتضی تمجیدی در نشست تعالی مدیریت در محل کانون سهروردی شهر زنجان، افزود: مدارس باید با رویکردهای جدید و متفاوت اداره شود و برنامه مدیریت تعالی یکی از برنامه‌های موفق در آموزش‌وپرورش است و این مهم باعث همکاری دانش آموزان در اداره مدرسه شده است.

وی تصریح کرد: در استان زنجان ۱۵۱ مدرسه مجری برنامه تعالی مدیریت بودند که از این تعداد، هشت مدرسه استان به مرحله کشوری راه یافتند و از بین مدارس راه‌یافته به مرحله کشوری هفت مدرسه حائز رتبه برتر کشوری در اجرای برنامه مدیریت تعالی شدند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان به لزوم همراهی و همکاری دانش‌آموزان در اجرای طرح‌های مختلف در مدارس تأکید کرد  و افزود: بدون مشارکت دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت اتفاق نمی‌افتد و مشارکت دانش‌آموزان موجب عزت‌نفس آنان شده و باعث تربیت اجتماعی می‌شود.

 

 

تمجیدی ابراز کرد:  باید زمینه مشارکت دانش‌آموزان در مدرسه بیشتر از گذشته فراهم شود و نباید بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه مانعی وجود داشته باشد و باید فرآیند سازمان یادگیرنده را از خودم آغاز کنیم.

وی افزود: استان زنجان معلمان بسیار توانمند در حوزه پژوهش دارد و این امر خود باعث ارتقاء بخشی آموزش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شده است.

تمجیدی ابراز کرد:  اجرای طرح تعالی مدیریت، موفقیت در اجرای طرح جابر بن حیان، کسب رتبه عالی کشوری در پروژه مهر، برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور و المپیاد از موفقیت‌های اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: معلمان نقش بسیار مهمی در ساختن جامعه دارند، چراکه با تربیت و تعلیم درست دانش‌آموزان بسترهای توسعه همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار