128893
۰۲ دی ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد:

آذریزدی جایگاه کانون پرورش فکری را به عالی‌ترین شکل ترسیم کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک و نوجوان گفت: آذریزدی جایگاه کانون را به عالی‌ترین شکل ترسیم کرد.

به گزارش کودک پرس ، عباسعلی دانافر در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۴ کشور ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این رویداد مهم فرهنگی کشور اظهار داشت: در دو روز گذشته ۲۷ قصه‌گو از پنج استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در این مدت هفت قصه‌گو از کرمان، شش قصه‌گو از یزد، چهار قصه‌گو از سیستان و بلوچستان، پنج قصه‌گو از خراسان جنوبی و پنج قصه‌گو از استان هرمزگان قصه‌های خود را در یزد اجرا کردند تا برگزیدگان آنها به مرحله بین‌المللی این جشنواره راه یابند.

دانافر عنوان کرد: در حالی مرحله منطقه‌ای را پشت سر گذاشتیم که مهم‌ترین دستاورد رقابت قصه‌گویان پنج  استان، حضور ۵ هزار دانش‌آموز، مربی، والدین دانش‌آموزان و … در این جشنواره بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد همچنین از اعزام تعدادی از قصه‌گویان به مناطق حاشیه شهر، کتابخانه‌ها و مراکز درمانی و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد و اظهار داشت: برگزاری دو نشست تخصصی به منظور به اشتراک گذاشتن یافته‌های جدید در راستای قصه و قصه‌گویی و ایجاد فضای شاد و بانشاط برای کودکان یزد نیز از دیگر اهداف و دستاوردهای برگزاری این جشنواره در استان یزد بود.

وی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک و نوجوان، مهدی آذریزدی، خالق کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب اظهار داشت: مهدی آذریزدی در یادداشت خود در سال ۸۵ به جشنواره قصه‌گویی که آن زمان نیز به میزبانی یزد برگزار شد، جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عالی ترین شکل ممکن ترسیم کرد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار