128339
۲۹ آذر ۱۳۹۶
سخنگوی ناجا در ارومیه:

لزوم برنامه‌ریزی از مهدکودک تا نهاد خانواده برای مقابله با خطرات فضای مجازی

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به تاثیر مهم فضای مجازی در دوره کنونی گفت: فضای مجازی بشر را وارد نسل ششم جنگ‌ها کرده است، بنابراین برای مقابله با این جنگ از مهدهای کودک تا نهاد خانواده باید برنامه‌ریزی داشت.

به گزارش کودک پرس ، سردار سعید منتظر المهدی در همایش پلیس، جامعه ایمانی، امنیت همگانی که با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی در سالن امام علی (علیه‌السلام) فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: امروز فضای مجازی ما را وارد نسل ششم جنگ‌ها کرده است.

وی افزود: در واقع نسل پنجم جنگ‌ها با سلاح‌های اتمی شروع شد اما امروز نسل ششم جنگ‌ها با شروع شناخت فرایندهای ذهنی و تولید قدرت نرم شروع شد.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا تصریح کرد: رفتار ما از ضمیر ناخودآگاه ما نشأت می‌گیرد که آن نیز از دوران کودکی، مدرسه، نوجوانی شکل می‌گیرد.

 

 

وی گفت: اگر بخواهیم یک کار فرهنگی بکنیم باید سراغ محیط‌هایی که فرد در این دوران پرورش می‌یابد برویم که این محیط‌ها شامل مدرسه و خانواده است که دشمن برای هر دو آنها برنامه ریزهای دقیق انجام داده است.

منتظر المهدی تصریح کرد: امروز نباید حتی مهد کودک‌ها را فراموش کرد بلکه باید توجه ویژه‌ای در حوزه‌های اجتماعی به این محیط‌ها داشته باشیم.

 

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به عوامل منزلت در هر سازمانی گفت: این منزلت به سه عامل بستگی دارد که شامل نگاهی بیرونی آن، خود سازمان و تجهیزاتی و پرسنل و نیروی انسانی آن سازمان.

وی افزود: در سازمان‌های کارآمد امروزی عامل نیروی انسانی به تنهایی می‌تواند تا 40 درصد در ارتقاء منزلت اجتماعی یک سازمان می‌شود مؤثر واقع شود.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار