127771
۲۷ آذر ۱۳۹۶
اول دی ماه؛

کرمانشاه میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان زاگرس است

دبیر جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان زاگرس، گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف صحنه‌ای، تئاتر کودک، نوجوانان و تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا درند دبیر اجرایی جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان زاگرس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان از تاریخ های یکم لغایت چهارم دی ماه سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مجتمع فرهنگی-هنری انتظار کرمانشاه سالن تئاتر شهر برگزار خواهد شد، ابراز کرد: 129 اثر هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گفته درند، جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در بخش های مختلف صحنه ای، تئاتر کودک، نوجوانان و تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان زاگرس، ارتقای آگاهی عمومی و تغییر نگرش مردم نسبت به معلولان را از جمله مهمترین هدف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: این جشنواره همچنین دارای بخش مسابقه نمایش نامه نویسی است.

وی عنوان کرد: پس از بررسی آثار ارسالی به جشنواره، 63 اثر به مرحله بازبینی رسید و 10 اثر خیابانی و هشت اثر صحنه ای نیز به مرحله نهایی رسید.

درند، با اشاره به حضور میهمان های ویژه از دیگر کشورها در این جشنواره، ابراز امیدواری کرد که کودکان زلزله زده نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار