126134
۲۲ آذر ۱۳۹۶
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند مطرح کرد؛

پیش‌بینی حضور ۳۰۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان نهاوند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در نهاوند خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مستمر قرآنی در طول سال در نهاوند، اظهار کرد: روخوانی و روانخوانی سطح یک و 2 از جمله برنامه‌های قرآنی است که از سوی تبلیغات استان ابلاغ و در سطح شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 34 خانه قرآنی فعال در نهاوند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین برنامه در ادامه برنامه‌های قرآنی خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از شرکت 3 هزار نفر در این جشنواره خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 2 هزار و 700 نفر در این جشنواره قرآنی شرکت کردند.

 

 

وی با اشاره به برگزاری 40 کلاس قرآنی در 9 ماه گذشته، ادامه داد: برگزاری اردوی جهادی در چهار روستای نهاوند یکی از مهم‌ترین اقدامات تبلیغات در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در 9 ماهه گذشته بوده است.

محبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی توسط موسسات قرآنی در نهاوند، اظهار کرد: 2 هزار نفر طی 9 ماه گذشته از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی بهره‌مند شده‌‌اند.

وی برگزاری 6 دوره تخصصی قرآنی، 45 کلاس آموزش عمومی قرآن کریم و 34 محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد و افزود: در 9 ماه گذشته 15 اعزام جهادی با هدف آموزش قرآن و 17 کرسی تلاوت، در شهرستان نهاوند برگزار شده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند اوج برگزاری برنامه‌های فرهنگی را در دهه فجر دانست و افزود: برگزاری مسابقه قرآنی«صاعد»، برگزاری جشن انقلاب در 34 موسسه قرآنی، برگزاری محافل قرآنی و… از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار