126074
۲۲ آذر ۱۳۹۶
فوزی الجنیدی همچنان در بند خواهد ماند؛

نوجوان نماد مقاومت همچنان دربند رژیم صهیونیستی

مدت بازداشت فوزی الجنیدی نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که توسط ده‌ها سرباز رژیم صهیونیستی دستگیر شده بود، سه روز دیگر تمدید شد.

به گزارش کودک پرس ، رشاد الجنیدی، عموی «فوزی الجنیدی» نوجوان 16 ساله فلسطینی که توسط ده‌ها سرباز رژیم صهیونیستی با بستن چشمانش بازداشت شد ،گفت: مدت بازداشت برادرزاده‌اش توسط دادگاه نظامی سه روز دیگر تمدید شده است.

پرونده الجنیدی روز پنجشنبه آینده دوباره رسیدگی خواهد شد. در جلسه امروز عمو و وکلای این نوجوان نیز شرکت کردند.

 

فوزی عصر پنجشنبه گذشته در جریان تظاهرات در پاسگاه ایست و بازرسی مقابل شهرک یهودی‌نشین کریات در شهر الخلیل از سوی سربازان رژیم صهیونیستی بازداشت و به پاسگاه نظامی در شهرک گوش آتزیون در بیت لحم منتقل شد.

 

 

اسرائیل، کودکان را در دادگاه‌های نظامی محاکمه می کند

 

خالد قزمار، مدیر دفتر جنبش حفاظت از کودکان جهان در فلسطین در این باره اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بطور سیستماتیک کودکان فلسطینی را در قدس و کرانه باختری بازداشت می کند.

قزمار با تاکید بر اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 700 کودک فلسطینی توسط دادگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی محاکمه شده اند، افزود: سال 2017 شاهد بازداشت صد‌ها کودک توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بودیم.

وی همچنین با بیان این که رژیم صهیونیستی ، تنها دولتی در جهان است که کودکان را در دادگاه‌های نظامی محاکمه می کند، تصریح کرد: بازداشت کودکان فلسطینی و شکنجه آنها طبق حقوق بین الملل، جنایت انسانی به شمار می رود.

 

 

منبع: ایسکانیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار