125910
۲۱ آذر ۱۳۹۶
رئیس بنیاد حضرت مهدی(عجل‌الله) استان خوزستان:

۴ مهد کودک مهدوی در اهواز راه‌اندازی می‌شود

رئیس بنیاد حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان خوزستان گفت: در شهرستان‌های رامشیر، گتوند، امیدیه مهدکودک‌های مهدوی در حال کار است و در اهواز نیز ۴ مهدکودک مهدوی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سید احمد پورفرجی در جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در جهت تبیین و ترویج فرهنگ انتظار اظهار داشت: با اینکه در بحث معارف و مهدویت در سطح استان خوزستان با کمبود استاد روبه‌ هستیم.

 

وی افزود: خوشبختانه یکی از درخواست‌های که استان خوزستان در حال پیگیری است دیدار منظم با مقام معظم رهبری و راه‌اندازی فراکسیون مهدویت است که در مجلس این کار را گلمرادی به عهده گرفت.

رئیس بنیاد حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان خوزستان با بیان اینکه مطرح کردن امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در سطح بین‌الملل و سپس جهان یکی از وظایف این بنیاد است خاطرنشان کرد: در راستای مطرح کردن امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در سطح بین‌الملل استان خوزستان به دلیل همسایگی با عراق و کویت مطرح کردن بحث مهدویت و ترویج فرهنگ انتظار در این دو کشور اقدام می‌کند.

 

 

وی عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز برنامه‌ریزی شد که تمام فضاهای آموزشی کشور در اختیار ما قرار گیرد همچنین ما برای اکثر مدارس کشور تقریبا کانون مهدویت برگزار کردیم.

پورفرجی گفت: در دولت‌های گذشته تشکیلاتی راه انداختیم تا تمام کارکنان دولت آموزش مهدویت ببینند اما استان خوزستان در این کار موفق عمل نکرد که این زیبنده استان ما نبود.

وی تاکید کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای است، ما در فضای مجازی مانند شبکه‌های واتساپ و تلگرام به طور مستقیم در حال ارتباط با برادران اهل تسنن خارج از کشور هستیم. یکی از مباحث اصلی که مورد پرسش قرار می‌گیرد اختلاف در به دنیا آمدن و به دنیا نیامدن امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) است.

 

رئیس بنیاد حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) استان خوزستان درباره احداث مهدکودک‌های تخصصی مهدوی افزود: اکنون در شهرستان‌های رامشیر، گتوند، امیدیه مهدکودک‌های مهدوی در حال کار است و در اهواز نیز 4 مهد کودک مهدوی راه‌اندازی می‌شود.

وی درباره حضور میان دانشجویان استان نیز بیان کرد: در خوابگاه‌های دانشجویی کاملا حضور داریم همچنین مسئولیت این بنیاد به عهده قرائتی است و در استان‌ها زیر نظر نماینده ولی فقیه و شهرستان‌ها نیز امام جمعه است.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار