125447
۱۹ آذر ۱۳۹۶
سرهنگ ثابت راسخ خبر داد؛

طعمه کردن کودک برای سرقت لوازم داخلی خودرو/ دستگیری زوج سارق در ونک

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک از دستگیری زوج سارق لوازم داخلی خودرو که کودک را برای سرقت طعمه می‌کردند، خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک اظهار کرد: ماموران انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان عطار بودند که یک زن و مرد را در حال سرقت لوازم داخلی یک خودروی سواری مشاهده کرده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: پس از گذشت چند دقیقه و تلاشی بی سرانجام از سوی سارقان، هر دو دستگیر و برای بازجویی به همراه خودروی سواریشان که یک کودک نیز داخل آن بود به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ راسخ بیان کرد: کودک مذکور با هماهنگی‌های انجام شده به یکی از نزدیکان متهمان سپرده شد و متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و علت حضور کودک در خودرو را نیز رد گم کنی برای جلوگیری از برانگیخته شدن ظن پلیس بیان کردند.

 

 

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از صندوق عقب و صندلی عقب خودروی متهمان پنج حلقه لاستیک و رینگ مسروقه کشف و متهمان در تحقیقات تکمیلی به ده‌ها فقره سرقت در محله‌های پونک، هاشمی، کارون، جردن و شریعتی اعتراف کردند.

لازم به ذکر است؛ در این خصوص پرونده تشکیل و برای بررسی بیشتر و احتمال سرقت مشابه و شناسایی مالباختگان در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار