124531
۱۴ آذر ۱۳۹۶

همکاری تصویرگر ایرانی با شاعر آمریکایی برای یک کتاب جدید

انتشارات تینی اول، بزرگترین ناشر کتاب‌های کودک‌ و نوجوان انگلستان تصویرگری یکی از جدید‌ترین کتاب‌های خود را به احسان عبدالهی، تصویرگر ایرانی سپرده است.

به گزارش کودک پرس ، احسان عبدالهی، تصویرگر ایرانی کتاب‌های کودکان به عنوان تصویرگر جدید انتشارات معروف تینی اول انگلستان معرفی شد. تینی اول، بزرگترین ناشر کتاب‌های کودک‌ونوجوان انگلستان و یکی از معروف‌ترین ناشران کتاب‌های کودک در جهان محسوب می‌شود.

احسان عبدالهی پیش از این در نمایشگاه کتاب ادینبورگ حضور یافته و کارهای خود را در حوزه کودک و نوجوان به نمایش گذاشته بود.

بنا به اعلام انتشارات، تصویرگری کتاب جدید الویس گرینفلد، نویسنده آمریکایی به عهده عبدالهی گذاشته شده است. این کتاب که «متفکر: سگ شاعرم و من» نام دارد، مجموعه شعری برای کودکان است که 27 آوریل 2018 میلادی (7 اردیبهشت 1397) روانه بازار شود.

 

 

دلارام غنیمی‌فرد، مسئول ایرانی‌الاصل انتشارات «تینی اول» از همکاری مشترک عبدالهی و نویسنده آمریکایی اظهار رضایت کرده و آن را نوعی رابطه بین فرهنگ‌ها عنوان کرده است.
الویس گرینفلد، شاعر و نویسنده آمریکایی تابه‌حال 45 کتاب برای کودکان منتشر کرده و جایزه نویسندگان آفریقایی آمریکا را کسب کرده است.

 

لازم به ذکر است اخیراً انتشارات «تینی اول» کتاب «بیژن و منیژه» نوشته علی سیدآبادی و تصویرگری مرجان وافیان را نیز منتشر کرده بود.

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار