123339
۱۱ آذر ۱۳۹۶

نمایش «بازی در بازی» برای کودکان اصفهان اجرا می‌شود

نمایش «بازی در بازی» به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از اول آذر تا هفتم دی ماه برای کودکان اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس، نمایش «بازی در بازی» با طراحی و کارگردانی عاطفه نقوی و به نویسندگی عاطفه نقوی و جمال نوروزباقری از اول آذرماه لغایت هفتم دی ماه ۹۶ در روزهای زوج صبح ویژه مدارس و عصرها از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ویژه عموم در خانه کودک واقع در بوستان ملت حدفاصل سی وسه پل و پل ابوذر به روی صحنه می‌رود.

عاطفه نقوی در خصوص اجرای این نمایش اظهار داشت: «بازی در بازی» روایت امروز کودکان است که درگیر بازی های الکترونیکی و سرگرمی های دنیای مجازی هستند و نسبت به دیگر مسائل اطراف خود بی تفاوت هستند.

وی تصریح کرد: نمایش «بازی در بازی» سعی دارد تا به کودکان و خانواده آموزش صحیح استفاده از این تکنولوژی ها را بدهد.

این کارگردان تئاتر  با اشاره به اینکه نمایش «بازی در بازی» سعی دارد تا به وسیله این نمایش کتاب و کتابخوانی را در میان کودکان ترویج دهد، ابراز داشت: نمایش «بازی در بازی» روایت دختر بچه‌ای است که به دلیل استفاده بیش از حد از تلفن همراه اطرافیان خود را آزار داده است اما به وسیله راهنمایی‌های شخصیت کتاب در نمایش موفق می‌شود به دختر بچه فواید کتابخوانی را به او آموزش دهد.

وی ادامه داد: نمایش «بازی در بازی» نمایشی است با ساختار بازی های کودکانه که نقش در نقش، بازیگران عوض می شوند و به روایت داستان نمایش می پردازند.

علاقه مندان به هنرنمایش، خانواده ها و مدارس برای تهیه بلیط و ساعات اجرا می توانند به خانه کودک واقع در بوستان ملت مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۶۶۹۸۱۳۵۶ تماس حاصل کنند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار