موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
120627
۲۷ آبان ۱۳۹۶
با توجه به ایام هفته کتاب؛

انتشار داستان کوتاه فارسی توسط نویسنده‌ای نوجوان+ تصویر

آناهیتا بذرافکن یک نوجوان ۱۴ ساله است، که تعدادی داستان‌ کوتاه فارسی را با عنوان “به سس‌ها اعتماد نکن” پدید آورده؛ کتابی که ماجراهای عجیب و غریب یک خانواده را با بیانی طنز روایت می کند تا دقایقی خواننده را شاد و خندان کند.

به گزارش کودک پرس ، نویسندگان به عنوان هنرمندان نگارگر تاریخ، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند به گونه ای که آثار منتشر شده از این افراد تا سالیان سال باقی مانده و بر روح و جسم خوانندگان آن تاثیرگذار خواهد بود.

مرحوم سید علاءالدین حسینی، کریم رنجبر، معصومه محمودی، عیسی زارع درنیانی، محمد مسعود کشاورز، محمدرضا کشاورز، مریم شهشهانی، غریب زارع و بسیاری دیگر از نویسنده های شهرستان خرامه، هر کدام به سهم خود، تاریخ این منطقه را نگارگری کرده اند.

آناهیتا بذرافکن یک نوجوان 14 ساله است، که تعدادی داستان‌ کوتاه فارسی را با عنوان “به سس‌ها اعتماد نکن” پدید آورده؛ کتابی که ماجراهای عجیب و غریب یک خانواده را با بیانی طنز روایت می کند تا دقایقی خواننده را شاد و خندان کند.

 

 

وی در این باره می گوید: طنزنویسی در روزگاری که خنداندن مردم بسیار سخت شده به ظرافت و نکته سنجی زیادی نیاز دارد و قطعا نگارش کتابی که لازمه های کافی برای جلب رضایت خواننده را دارا باشد کار ساده ای نیست.

بذرافکن گفت: هرچند که مشخص نیست این کتاب چه اندازه مورد لطف مخاطب قرار گیرد اما امیدواریم که کتاب “به سس‌ها اعتماد نکن” با بیان ماجراهای عجیب و غریب یک خانواده بصورت طنز، دقایقی خواننده را شاد و خندان کند.

این نویسنده نوجوان ادامه داد: این کتاب در 68 صفحه با تیراژ هزار نسخه به قیمت 9 هزار تومان توسط انتشارات نگار تابان منتشر شده و علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب به سایت اینترنتیnegartaban.ir مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار