8115
۱۲ مهر ۱۳۹۵

جشنواره نقاشی کودک در ساری برگزار شد

جشنواره نقاشی کودکان با موضوع دفاع مقدس وبا هدف انتقال مفاهیم و ارزش های والای انسانی به کودکان در ساری برگزار شد.

به گزارش کودک پرس   مریم جمشیدی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در حاشیه این جشنواره  بر لزوم توجه به کودکان به عنوان یکی از ارکان جامعه سازی تاکید کرد و افزود:  به همین منظور برنامه هایی را برای کودکان و با هدف  آموزش در قالب جنگ هایی شاد و مفرح برای کودکان در دستور کار داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: جشنواره نقاشی کودکان از آن برنامه هایی است که با هدف انتقال مفاهیم و ارزش های والای انسانی در قالب برنامه ای شاد برای کودکان در نظر گرفته شده است.

جمشیدی افزود: این جشنواره با موضوع دفاع مقدس برگزار شد و تعدادی زیادی  از  کودکان مهدهای ساری نقاشی های خود را با موضوع دفاع مقدس در جشنواره شرکت دادند و به نفرات برتر جوایزی هم اهدا شد.

وی، در ادامه با بیان اینکه شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان در قالب برنامه هایی شاد و مفرح تاثیرگذاری بیشتری دارد، افزود: در کنار همه آموزش های رسمی که ارائه می شود جای خالی برنامه های شاد و تاثیرگذار بر اذهان کودکان احساس می شود به همین منظور و با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری این جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، با اعلام اینکه رویکرد این اداره کل توجه به ارکان جامعه به ویژه خانواده است، یادآور شد:  مسائل، آسیب ها و تهدیدها، نقاط قوت ، ضعف زنان و خانواده از زوایای مختلف مورد توجه  اداره کل امور خانواده و استانداری است.

جمشیدی، با اشاره به اینکه این جشنواره با نقش محوری   مرکز خیریه غنچه های گل یاس ساری و با حضور مهدهای کودک برگزار شده است، گفت: علت برگزاری این جشنواره در مرکز خیریه غنچه های گل یاس، این بود تا فرزندان این مرکز که کودکان فاقد   سرپرست  هستند از این شادی بهره مند شوند و شرایط واقعی شاد بودن و شادی را بدون توجه به تفاوت ها برای این کودکان فراهم کنیم زیرا معتقدیم این کودکان معصوم هیچ نقشی در ایجاد این تفاوت ها ندارند  و باید مورد توجه قرار گیرند.

جمشیدی ابراز داشت: این جشنواره به صورت پایلوت در ساری و  با هدف مشترک برای قرار گرفتن کودکان در کنار هم برای تکرار مفهوم همدلی است برگزار شده است.

به گزارش مهر؛ جشنواره نقاشی کودکان موضوع دفاع مقدس  و با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مشاورین امور بانوان  در مرکز خیریه غنچه های گل یاس ساری برگزار شد که با اجرای برنامه های شاد توسط ” عمو نیما” ، اهداء جوایز به نفرات برگزیده و پذیرایی از سوی مرکز خیریه غنچه های گل یاس ساری  همراه بود.

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار