7232
۰۷ مهر ۱۳۹۵

ضرورت ارتباط میان مراکز کانون پرورش فکری و مدارس

فرزاد رحیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری، بابیان اینکه ارتباط مراکز کانون و مدارس پیوندی در جهت آموزش و خلاقیت است گفت: ارتباط بیشتر کانون و مدارس طرحی هدفمند برای پرکردن درست اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

به گزارش کودک پرس   فرزاد رحیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری، در جلسه هم اندیشی مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان کانون پرورش فکری که در سالن جلسات کانو پرورش فکری کودک و نوجوان استان برگزار شد، تعاملات فرهنگی میان این دو ارگان را از برنامه های جدی فرهنگی در استان مطرح کرد.

وی با اشاره به استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی در جهت رشد و ارتقای کودکان و نوجوانان افزود: ایجاد فضایی مناسب در راستای تربیت اجتماعی و مهارت بخشی به اعضاء از جمله اهداف کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و آموزش و پرورش است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: ارتباط بیشتر کانون و مدارس طرحی هدفمند برای پرکردن درست اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است و پیامد هایی چون ترویج فرهنگ، هنر و خلاقیت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون حق همه کودکان و نوجوانان این سرزمین است گفت: ما باید شرایطی فراهم کنیم که کودکان، نوجوانان و خانواده ها بتوانند با فعالیت های ما آشنا شوند و بتوانند بهره کافی از این حوزه ببرند.

رحیمی، شادی را پیام مشترک میان فعالیت های کانون برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: ارتباط مراکز کانون و مدارس پیوند در جهت آموزش و خلاقیت است.

منبع:   شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار