6080
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه کتاب با شروع مهرماه در ماهنشان

سبحان عجم‌لو رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان گفت: از آغاز مهرماه سال جاری،و هم زمان با هفته دفاع مقدس،نمایشگاه کتاب در شهرستان ماهنشان برپا می‎شود.

به گزارش کودک پرس  سبحان عجم‌لو گفت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته جلسات و نشست‎های کتاب‌خوان در طول سال و بر اساس مناسبت‎های مختلفی در کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس نیز نشست‎های تخصصی کتاب‌خوان در کتابخانه‎های عمومی این شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این نشست‎ها در ایام مذکور، با موضوع دفاع مقدس و با همکاری سپاه ناحیه ماهنشان تشکیل می‎شود.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه بازدید کتابخانه، قصه‎گویی و کتاب‎خوانی از جمله برنامه‎های پیش‌بینی شده در بخش کودک کتابخانه‎های عمومی شهرستان ماهنشان برای هفته دفاع مقدس محسوب می‎شود، یادآور شد: برگزاری مسابقات نقاشی در سه باب از کتابخانه‎های شهرستان شامل کتابخانه‎های شهید رجایی ماهنشان، کتابخانه دندی و کتابخانه روستای پری از دیگر برنامه‎های مورد نظر این اداره برای این ایام به شمار می‎رود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از برنامه‎های پیش‎بینی شده این اداره برای هفته دفاع مقدس است، اضافه کرد: این نمایشگاه از آغاز مهر تا پایان مهر ماه در ماهنشان برپا است.

عجم‌لو با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب با مشارکت انتشارات ثارالله در شهرستان ماهنشان برگزار می‎شود، خاطر نشان کرد: کتاب‎های عرضه شده در این نمایشگاه، 20 درصد تخفیف خواهند داشت.

وی محل برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان را کتابخانه عمومی شهید رجایی ماهنشان اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت یک ماه دایر خواهد بود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار