6049
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در کانون پروروش فکری چهارمحال و بختیاری

فرزادرحیمی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی از سوی کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس  فرزادرحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت بیش از 20 عنوان برنامه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اعضای مراکز کانون در این استان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با هفته ولایت و  محتوای فرهنگی و مذهبی اعیاد غدیر و قربان آشنا شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان پایه‌های اصلی رشد یک جامعه را تشکیل می‌دهند و بنای هر اجتماعی از نحوه تربیت کودکان و نوجوانان آن شکل می‌گیرد، کانون پرورش فکری کودکان به عنوان یک ارگان فرهنگی و اسلامی با در نظر داشتن مباحث مرتبط با هفته ولایت فعالیت‌های مختلفیبه منظور تبیین این اتفاق مذهبی انجام داده است.

رحیمی اضافه کرد: برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع غدیر، برپایی کارگاه ادبی، معرفی کتاب، کارت پستال‌سازی، قصه‌گویی و… از جمله برنامه‌های اجرا شده در دهه امامت و ولایت سال جاری در مراکز کانون این استان بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در کارگاه‌های قصه‌گویی با مضامین اعیاد غدیر و قربان، کودکان و نوجوانان با مفاهیم عمیق ولایت و جریان‌های این دو روز مذهبی به صورت غیرمسقیم آشنا شدند و این کارگاه‌ها تأثیر پایدار و مطلوبی برای این قشر داشته است.

وی اجرای فعالیت‌های مذهبی در کانون را از جمله برنامه‌های هدفمند در این حوزه برشمرد و افزود: کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزار و آموزش‌های غیرمسقیم در این حوزه با ایام و وقایع مذهبی آشنا می‌شوند که یکی از رویکردهای مهم کانون آشنایی کودکان با مباحث مذهبی است.

رحیمی اظهار داشت: بیش از 20 عنوان برنامه، همایش، کارگاه و فعالیت طی دهه امامت و ولایت با همین موضوع در مراکز کانون استان اجرا شد که به این وسیله بیش از 2 هزار کودک و نوجوان با این رخداد مذهبی آشنا شدند.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار