موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4523
۱۸ شهریور ۱۳۹۵

تشکیل ستاد تدوین برنامه‌های پایتخت کتاب ایران در شهرکرد

راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی با آغاز به کار کارگاه‌های آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، خانه کتاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،شبکه شهرهای دوستدار کتاب و دستگاه های دولتی و غیردولتی 10 شهر برگزار خواهد شد که شهرکرد یکی این شهر ها است.

به گزارش کودک پرس ستاد تدوین برنامه های پایتخت کتاب ایران با حضور نمایندگان ادارات شهرستان شهرکرد، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه کتاب و کتابخوانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد تشکیل جلسه داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد از شروع به کار کارگاه‌های آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی در پایتخت کتاب ایران شهرکرد خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها از امروز در شهرکرد آغاز به کار کرد.

وی افزود: این کارگاه‌ها مقدمه راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی هستند و کسانی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، بعد از اتمام دوره تا هفته کتاب فرصت دارند باشگاه کتابخوانی تاسیس کنند و در هفته کتاب باشگاه به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

کبیری درباره کیفیت این کارگاه‌‌ها، گفت: پس از طراحی مقدماتی دوره، 20 نفر از کارشناسان، مولفان و منتقدان، و مروجان کتابخوانی با معرفی نهادهای مختلف غیردولتی که تجربه فعالیت ترویجی و آموزشی داشته‌اند، در دو نشست جداگانه هم درباره سرفصل‌های دوره بحث کرده و هم در یک کارگاه هشت ساعته در تدوین محتوای دوره مشارکت می‌کنند.

 

منبع:  ایسنا 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار