3901
۱۳ شهریور ۱۳۹۵

اجرای طرح سنجش بینایی چشم کودکان در نصیرشهر تهران

پیام کاکاوند مدیر روابط عمومی شهرداری نصیرشهر از اجرای طرح سنجش بینایی چشم کودکان با هدف جلوگیری از عیوب انکساری چشم و کم‌بینایی ناشی از تنبلی چشم به همت شهرداری نصیرشهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس    پیام کاکاوند اظهار کرد: طرح سنجش بینایی چشم کودکان با هدف جلوگیری از عیوب انکساری چشم و کم‌بینایی ناشی از تنبلی چشم به همت شهرداری نصیرشهر و اداره بهزیستی در بوستان شهدای گمنام در حال اجراست

وی بیان کرد: طرح پیش‌گیری از تنبلی چشم در بوستان شهدای گمنام نصیرشهر در یکی از آلاچیق‌های شهرداری واقع‌ شده و اجرا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری نصیرشهر تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح غربالگری کودکان مشکوک در بهترین زمان شناسایی یک تا 6 سال و ارجاع رایگان آنها به پزشک متخصص است و دستگاه پلاس اپتیکس در این غربالگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: این طرح تا پایان شهریورماه سال‌جاری با هدف پیشگیری از تنبلی چشم انجام می‌شود تا منجر به کم‌بینایی و نابینایی نشود و همشهریان گرامی می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه نسبت به معاینه چشم فرزندان خود اقدام کنند تا از تنبلی چشم کودکان در آینده جلوگیری شود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار