31669
۰۹ آبان ۱۳۹۶
معرفی شبکه اجتماعی جدید؛

شبکه اجتماعی جدید «پلی گرام» با قابلیت تولید ایموجی از حالات چهره کاربر

شبکه اجتماعی تازه پلی گرام (Polygram) حالات چهره شما را دریافت می‌کند و با استناد به حالت چهره‌تان ایموجی خوب را تولید میکند.

به گزارش کودک پرس ، شبکه اجتماعی تازه پلی گرام (Polygram) حالات چهره شما را دریافت می‌کند و با استناد به حالت چهره‌تان ایموجی خوب را تولید میکند.

در این نوشته تصمیم گرفته ایم شما را با یک شبکه اجتماعی تازه و هوشمند با قابلیت‌های تازه و مهیج کننده آشنا کنیم، اپ پلی گرام (Polygram). با بهره برداری از این اپ شما میتوانید حالت های چهره خود را که نشان از روحیاتتان در شرایط مختلف دارد، به‌صورت ایموجی برای دوستان خود بفرستید.

توانایی ارسال ایموجی در همه شبکه‌های اجتماعی می باشد با این وجود پلی گرام کمی دارای اختلاف است. این شبکه اجتماعی برای ارسال ایموجی با اسکن صورت شما، حالت چهره را ثبت کرده و با استناد به حالت چهره شما ایموجی خوب را تولید میکند.

شما میتوانید با استناد به نقشه‌ای که در اپ قرار گرفته است، بهره برداری از هر ایموجی در نقاط مختلف را مشاهده نمائید و محاسبه بهره برداری از آن ایموجی به اشتراک جنسیت‌های مختلف را هم بنگرید. از جهت دیگر برای لایک کردن و قرار دادن ایموجی پایین پست دوستان خود نیازی نیست تایپ کنید؛ کفایت می کند چهره خود را به حالتی که می‌خواهید در بیاورید تا اپ حالت چهره شما را تشخیص و ایموجی خوب آن را توصیه دهد.

این تنها توانایی جالب پلی گرام نیست؛ با بهره برداری از فیلترهای پلی گرام نه‌تنها چهره شما عوض می‌شود، حتی صدای شما هم‌ تغییر می‌یابد. میتوانید هر تصویر و فیلمی را که با پلی گرام ضبط کرده اید، برای خودتان ذخیره کنید و به اشتراک نگذارید.

سیستم تشخیص حالت چهره اپ پلی گرام تکنولوژی تازه ای است که بی تردید با استقبال فراوانی مواجه خواهد شد.

ذکر این نکته در اینجا حائز اهمیت است؛ ورژن آی ایشان اس این اپ امروز پخش شد و هنوز خبری از ورژن اندروید نیست.

 

منبع: دیجی لند

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار