31066
۰۶ آبان ۱۳۹۶
در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز؛

قصه‌گویی اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان تبریز

کودکان اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سالن شهریار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، تعدادی از کتاب‌های معرفی شده به باشگاه کتابخوانی را قصه‌گویی کردند.

به گزارش کودک پرس ، کودکان اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سالن شهریار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، تعدادی از کتاب‌های معرفی شده به باشگاه کتابخوانی را قصه‌گویی کردند.

یغمایی مربی باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان کتابخانه‌ی مرکزی تبریز پس از اجرای این برنامه گفت: از تیرماه امسال استان آذربایجان‌شرقی به جام باشگاه‌های کتابخوانی پیوسته و عضوگیری آن آغاز شده است.

یغمایی افزود: طی این مدت ٧ باشگاه کتابخوانی در کتابخانه ی مرکزی به نام‌های نرگس برای کودکان پیش‌دبستانی، شاپرک و سنجاقک برای دانش‌آموزان سال‌های اول دبستان، آفتاب و مهتاب برای دانش‌آموزان سال‌های آخر دبستان، و خرد و دانش در رده‌ی نوجوانان، تشکیل شده است.

وی در تشریح فعالیت‌های این باشگاه گفت: این باشگاه با هدف افزایش مطالعه در بین کودکان ایجاد شده و فعالیت‌هایی نظیر جمع‌خوانی کتاب، نشست کتابخوانی و معرفی کتاب‌های خوانده شده، کشیدن نقاشی در مورد قصه‌ها، جلسه‌ی تحقیق و مطالعه، خلاصه‌نویسی کتاب‌ها و نامه نوشتن به نویسنده‌ی کتاب‌ها در آن انجام می‌شود.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات تبریز از ساعت ١٠ الی ٢٠ روزهای دوم تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حال برگزاری است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار