28913
۲۶ مهر ۱۳۹۶
عرفان پوراسماعیل؛

کسب تمبر طلای مسابقه بین‌ المللی نامه‌نگاری کودک خوزستانی

کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، عرفان پوراسماعیل عضو ۹ ساله‌ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ بهبهان تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل را برای استان خوزستان به ارمغان آورد.

در این مسابقه همچنین طراوت صیفی دیگر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان، ضمن کسب رتبه دوم، توانست تمبر نقره این مسابقه بین‌المللی را به دست آورد.

شاهد شاهینی دیگر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان دزفول نیز توانست رتبه سوم و تمبر برنز مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری را از آن خود کند.

مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری توسط اتحادیه جهانی پست با هدف آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مکاتبه برای کودکان و نوجوانان سراسر جهان برگزار شد.

بچه‌ها در این مسابقه با موضوع این‌که «تصور کنید مشاور جدید دبیر کل سازمان ملل هستید» و در این صورت ابتدا به کدام موضوع بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه‌حلی برای آن توصیه می‌کنید در این مسابقه بین‌المللی شرکت کردند.

کودکان و نوجوانان خوزستانی با مسئولیت اداره کل پست و شعب آن و همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش توانستند در این مسابقه بین‌المللی شرکت کنند.

 

 

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار