موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
2853
۰۶ شهریور ۱۳۹۵

دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” ‌با محوریت شهدای دولت در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: دومین ویژه‌ برنامه‌ "شبی با قصه" با هدف معرفی شهدای دولت همزمان با هفته‌ دولت در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس     علی پورحسن اظهار داشت: دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهیدان به‌ویژه‌ شهدای دولت، امروز در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه 90 دقیقه‌ای با آیتم‌های مختلفی همراه است، افزود: اجرای 6 الی 8 قصه درباره شخصیت‌های انقلاب اسلامی از جمله شهیدان رجایی و باهنر به زبان فارسی و گویش گیلکی، پخش کلیپ، اجرای موسیقی و تقدیر از مربیان و اعضای قصه‌‌گو از بخش‌های اصلی این برنامه‌ است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به نسل آینده را مهم دانست و گفت: ویژه برنامه “شبی با قصه” ساعت 20:30 امروز در سالن سینمای کانون رشت با حضور مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری گیلان و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

پورحسن خاطرنشان کرد: نخستین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” 15 بهمن ماه 1394 همزمان با دهه فجر با حضور و استقبال بیش از 200 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و والدین آنها برگزار شد.

 

 

منبع:     تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار