28028
۲۳ مهر ۱۳۹۶
ارتش پاکستان

آزاد کردن خانواده آمریکایی از دست طالبان افغانستان

ارتش پاکستان اعلام کرد که پنج گروگان غربی از جمله یک کانادایی، همسر آمریکایی و سه کودک آنها را از زندان تروریست‌ها آزاد کرده است.

به گزارش کودک پرس، ارتش پاکستان اعلام کرد نیروهای پاکستانی، یک خانواده پنج نفری آمریکایی را که از سوی طالبان افغانستان به گروگان گرفته‌شده بودند، آزاد کرده‌اند. این خانواده در جریان یک عملیات در منطقه قبیله‌ای “کرم” پاکستان نزدیک به مرز افغانستان نجات داده شدند.

جوشوا بویل اهل کانادا و همسرش کایتلن کلمن از آمریکا در سال ۲۰۱۲ در افغانستان ربوده شده بودند. آنها برای گردش به افغانستان رفته بودند.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است ارتش پاکستان پنج گروگان غربی از جمله یک کانادایی، همسر آمریکایی و سه کودک آنها را از زندان تروریست‌ها آزاد کرد.

ارتش پاکستان می‌گوید سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا که این خانواده را در افغانستان ردیابی می‌کردند، به آنها گزارش دادند که به تاریخ یازدهم اکتبر آنها از مرز افغانستان به منطقه “کرم” پاکستان منتقل شدند.

ویدیوی این زوج توسط شاخه حقانی طالبان در زمانی که گروگان بودند، پخش شده بود. این گروه تروریستی، در اعزای آزادی این خانواده، خواستار رهایی سه نفر از زندانیانشان در افغانستان بودند.

 

 

 

منبع:

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار