253551
۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ساماندهی افراد آسیب دیده

انتقال ۵۶۰ کودک‌کار و زباله‌گرد شهر ری به مراکز غربالگری

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ گفت: در دور دوم طرح ضربتی ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی از ابتدای اردیبهشت تا نیمه خرداد ماه بیش از ۵۶۰ کودک کار، افراد متکدی، زباله‌گرد، معتادان متجاهر و افراد بی‌سرپناه جذب شده است.

به گزارش کودک پرس ، علی محمد متولیان با اشاره به ساماندهی افراد آسیب‌دیده گفت: در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و دور دوم طرح ضربتی ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا نیمه خرداد ماه بیش از 560 نفر کودک کار، افراد متکدی، زباله‌گرد، معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه جذب و به مراکز غربالگری منتقل شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت تا نیمه خرداد ماه 455 زباله گرد، 86 معتاد متجاهر، 34 بی خانمان، 12 متکدی و 13 نفر کودک کار جذب و به مراکز مربوطه منتقل شدند، همچنین 12هزار و 590 کیلوگرم پسماند خشک از عوامل غیر مجاز جمع آوری شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت: در راستای سامان بخشی اجتماعی افراد آسیب دیده و ارتقاء امنیت شهروندان، رصد و کنترل مستمر نقاط کلونی و آسیب پذیر در موقعیت‌هایی از جمله ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بوستان زائر، بلوار مدرس، چهار راه فدائیان اسلام، محله جوانمرد قصاب، ضلع شمالی بلوار قدس، محله دیلمان، بوستان زکریا، محله علائین، شهرک گلستان و محدوده دژ رشکان، قلعه گبری و تپه چشمه علی از سوی گشت‌های حامی شهر انجام شده است.

متولیان در پایان با اشاره به اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 پلاس، کلونی‌های آسیب‌زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار