249806
۱۴ آذر ۱۴۰۲
آموزش و پرورش

ورود یک هزار و ۸۰۰ کودک کار و خیابان به مدرسه

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از جذب یک هزار و ۸۰۰ کودک کار و خیابان در سیستم آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمد احمدی صدر روز دوشنبه گفت: آموزش و تحصیل در ۳۴ مراکز پویا شهر ویژه کودکان کار و خیابان به اجرا در می‌آید تا این تعداد کودک پس از گذراندن دوره مقدماتی تحصیل وارد مدارس شوند.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات کاهش آسیب‌های اجتماعی شناسایی کودکان آسیب دیده که از تحصیل باز ماندند بود که طی مقدمات اولیه آنها به سیستم رسمی آموزش و پرورش جذب خواهند شد. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: این فعالیت با تلاش اداره پیشگیری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و سمن‌ها (تشکل‌های مردم نهاد) به اجرا در می‌آید و سایر کودکان کار و خیابان که به دلایل متعدد در مدارس قابلیت تحصیلی ندارند در مرکز پویا شهر در حال آموزش و تحصیل هستند.

احمدی صدر ادامه داد: یک هزار و ۸۰۰ کودک کار و خیابانی که وارد سیستم آموزش و پرورش شدند همچنان از خدمات مراکز پویاشهر برخوردار هستند و در کلاس‌های آموزشی، تقویتی، فرهنگی و تفریحی شرکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اضافه کرد: اقداماتی در راستای استعدادیابی تربیتی، آموزشی و توانمندسازی در دستور کار فعالیت مراکز پویاشهر قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار