24417
۳۰ شهریور ۱۳۹۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛

مدرسه انرژی اتمی قزوین طی مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از بهره‌برداری مدرسه انرژی اتمی در این استان طی مهر ماه سال آینده خبرداد و عملیات آن 14 ماهه برشمرد.

به گزارش کودک پرس ، سالار قاسمی اشاره به شعار سال تحصیلی جدید اظهار داشت: باتوجه به تقارن ایام ماه محرم و بازگشایی مدارس، شعار مدرسه تعالی، شور حسینی و علم علوی برای این سال انتخاب شده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید 230 هزار دانش آموز قزوینی در دو هزار و 200 مدرسه مشغول به تحصیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در هفته دولت هشت پروژه افتتاح شد و 23 پروژه هم که برای سالیان سال نیمه‌تمام مانده بود، با 24 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

قاسمی مطرح کرد: یکی از مهم ترین پروژه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین، تکمیل و بهره برداری رساندن اردوگاه یانس‌آباد است که دارای سالن ورزشی سرپوشیده یک هزار و 800 نفره، سالن آمفی‌تئاتر 450 نفره و 560 واحد سوئیت برای میهمانان و برگزاری اردوهای ملی بوده که در حال تکمیل شدن است.

این مسوول بیان کرد: با تکمیل فضای اردوگاه یانس‌آباد، می توان اردوهای ملی دانش‌آموزی، مسابقات کشوری و بین‌المللی برگزار کرد که این اردوگاه تا بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تشریح کرد: با تکمیل فضای اردوگاه یانس‌آباد تا سال آینده به طور کامل و به عنوان پایلوت ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی با اشاره به احداث مدرسه انرژی اتمی در استان قزوین خاطرنشان کرد: این مدرسه با مساحت چهار هزار مترمربع طی مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می رسد و عملیات آن 14 ماهه است.

وی گفت: مدرسه انرژی اتمی استان در حد دانشگاه ملی بوده که ظرفیت‌های ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است و به عنوان پایلوت ملی مطرح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به سفر هیأت دولت به استان توضیح داد: در این سفر، 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن اردوگاه یانس‌آباد تخصیص یافت.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار