موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
23676
۲۵ شهریور ۱۳۹۶

فيلم سينمايي كودك و فرشته

فيلم سينمايي “كودك و فرشته” نام دارد كه در  مورد مقاومت مردم خرمشهر در روزهاي اول جنگ ايران و عراق است و قسمت‌هايي از فيلم از كتاب دا  الهام گرفته شده است.

به گزارش کودک پرس ،

فيلم هاي سينمايي غرور و افتخار، شبح جنگجو، راز سلطان، خبرچين، دانش آموز جديد، سفر به چزابه ،كودك و فرشته اين هفته حدود ساعت 30 دقيقه بامداد از شبكه يك پخش مي شوند.

داستان فيلم از اين قرار است كه: پس از آنكه تعدادي از پليس‌هاي تحت فرماندهي فرانسيس تريني در حادثه اي كشته مي شوند، برادر فرانسيس، ري تيرني مسئول رسيدگي به پرونده قتل آن ها مي شود. او در پي تحقيقاتي مفصل به رد جيمي كه داماد خانواده تريني است پي مي برد و متوجه مي شود كه جيمي و فرانسيس كه دو پليس حرفه ايي هستند، از مهاجران مكزيكي اخاذي كرده و در سود معاملات مواد مخدر نيز شريك هستند و …

فيلم سينمايي “شبه جنگجو” به كارگرداني آكيراكوروساوا، در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: سارقي ساده كه شباهت زيادي به يك فرمانده دارد استخدام مي شود تا نقش بدل او را بازي كند.اما وقتي فرمانده از دنيا مي رود سارق مجبور مي شود جاي او را بگيرد و…

اين فيلم سينمايي بامداد دوشنبه 27 شهريور، پخش خواهد شد.

فيلم سينمايي “راز سلطان” هم كه بامداد سه شنبه 28 شهريور، پخش مي شود. داستاني شرقي دارد و از اين قرار است كه   دكتر دپ محقق و تاريخ دان آمريكايي از دانشگاه هاروارد به تركيه مي آيد تا درباره آثار سلطان عبدالحميد دوم از پادشاهان عثماني تحقيق كند. او به موزه تپكاپي مي رود اما در انجا با برخورد سرد مدير موزه “آقاي هاكان” مواجه مي شود. دكتر دپ تلاش مي كند تا با همكاري يك عتيقه فروش قديمي به نام “داماديان” سر از راز صندوقچه اي درآورد كه در انبار موزه تپكاپي قرار دارد و از آثار برجسته سلطان عبدالحميد دوم است اما درگير ماجراهايي مي شود.

فيلم سينمايي “خبرچين” به كارگرداني ريك رومن وا،  كه قرار است بامداد چهارشنبه  29 شهريور، پخش شود. داستاني پرهيجان دارد و در خلاصه آن آمده است:  پسر بزرگِ جان متيوس از همسرِ اولش، به خاطر حمل ناخواسته ي مواد مخدر به زندان مي افتد. جان متوجه مي شود كه اگر چند تن از اعضاي باند مواد مخدر را لو بدهد، مي تواند براي پسرش تخفيف بگيرد. جان دست به كار مي شود و در هئيت يك قاچاقچي، وارد باندي خطرناك مي شود تا برايشان كار كند …

فيلم سينمايي “دانش آموز جديد” كه با توجه به شروع فصل درس و مدرسه بامداد پنجشنبه 30 شهريور، پخش مي شود هم از اين قرار است: خانم ژوبرت كه از آموزگاران خوب و با سابقه مدرسه است  با آمدن دانش آموزي جديد به نام “ديويد ” كه به آساني نمي‌تواند با دانش آموزان ديگر ارتباط برقرار كند تصميم مي‌گيرد تا راه حلي براي شناخت مشكل او پيدا كند.

اين  فيلم به كارگرداني وينسنزو مارانو محصول سال 2005 فرانسه است كه  لارنس بوكوليني در آن نقش آفريني كرده است.

فيلم “سفر به چزابه” به كارگرداني رسول ملاقلي پور، هم كه به مناسبت 31 شهريور و آغاز جنگ تحميلي و هفته دفاع مقدس بامداد جمعه پخش مي شود، حال و هوايي جنگي دارد. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: پس از جنگ تحميلي جمعي از هنرمندان سينما به دعوت سازماني براي بازديد از منطقه به چزابه سفر مي‌كنند. چند تن از آنان هنگام جنگ تحميلي در جبهه حضور داشتند. آن‌ها در منطقه رشادت‌هاي برادران بسيجي و سپاه را به ياد مي‌آورند و فيلم با بازگشت به گذشته فداكاري‌هاي آن‌ها را به تصوير درمي‌آورد.

آخرين فيلم سينمايي اين هفته هم “كودك و فرشته” نام دارد كه در  مورد مقاومت مردم خرمشهر در روزهاي اول جنگ ايران و عراق است و قسمت‌هايي از فيلم از كتاب دا  الهام گرفته شده است.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: در آخرين روز تابستان ، فرشته و خانواده‌اش آماده مي‌شوند تا در جشن عروسي يكي از اقوام نزديك شركت كنند. اما غرش صداي هواپيماهاي جنگنده‌اي كه از مرز عبور كرده‌اند موجب مي‌شود كه پدر فرشته تصميم بگيرد از خير عروسي خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلكه بدر ببرد. فرشته براي آوردن مادر بزرگ از خانه خارج مي‌شود؛ اما ديگر هيچگاه خانواده اش را نمي‌بيند؛ ولي مدتي بعد با شنيدن خبر زنده بودن برادرش، جستجويي طولاني را براي يافتن او آغاز مي‌كند. فرشته در شهري كه حالا توسط دشمن اشغال شده، درگير ماجراهاي بسياري مي‌شود. سرانجام دخترك جان پسربچه‌اي هم سن برادرش را از مهلكه نجات مي دهد و با جسد برادرش را كه شهيد شده مواجه مي‌شود.

بينندگان شبكه يك اين فيلم را بامداد شنبه حدود ساعت 1 تماشا كنند.

منبع:  روابط عمومي رسانه ملي

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار