موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
204
۰۶ مرداد ۱۳۹۵

همایش «مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران»

دومین همایش ملی «مطالعات و تحقیقات نوین و در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران» ۲۰ مردادماه، در قم برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس، دومین همایش ملی «مطالعات و تحقیقات نوین و در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران» با رویکرد سازنده حوزه و دانشگاه در تعلیم و تربیت، ۲۰ مردادماه، در قم برگزار می‌شود.

محورهای همایش در حوزه علوم تربیتی عبارت است از: اخلاق اسلامی، آموزش الکترونیک، آموزش و پرورش، برنامه ریزی درسی، تعلیم و تربیت اسلامی، مطالعات زنان و خانواده، تکنولوژی و تحقیقات آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مطالعات فرهنگی و مدیریت رسانه، علوم تربیتی و مدیریت فرهنگی خانواده، پیشرفت تحصیلی، نقش و جایگاه علوم تربیتی در حوزه و دانشگاه و سایر مطالعات و تحقیقات نوین در علوم تربیتی. محورهای دیگری در حوزه روان شناسی، روانشناسی و اسلام، رو. انشناسی و تربیت، روانشناسی و فرهنگی، روانشانسی و شخصیت، روانشناسی کودک و نوجوان، فلسفه تعلیم و تربیت در اسلام، روانشناسی خانواده و ازدواج، اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی، روانشناسی بالینی و سبک زندگی سالم، نقش و جایگاه علوم روانشناسی در حوزه و دانشگاه است.

دومین همایش ملی «مطالعات و تحقیقات نوین و در حوزه تربیتی و روانشناسی ایران» با رویکرد سازنده حوزه و دانشگاه در تعلیم و تربیت، ۲۰ مردادماه، در قم برگزار می‌شود.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار