178609
۰۹ مهر ۱۳۹۷
رئیس کل دادگستری اصفهان خبر داد:

ملیکای پنج ساله قربانی معامله مواد مخدر/گروگانگیری دختر 5 ساله در معامله مواد مخدر

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری پنج متهم پرونده قتل دختربچه فلاورجانی خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، احمد خسروی وفا با بیان اینکه ملیکای پنج ساله قربانی معامله مواد مخدر شده بود، گفت: با بررسی ماموران انتظامی پنج نفر در این رابطه دستگیر و بازداشت موقت شده اند.

 

خسروی وفا با اشاره به اینکه متهم اصلی پرونده دستگیر شده است، افزود: قاتل به‌ دلیل طلبش، این دختر بچه را به گروگان گرفته و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار داده بود.

 

این کودک پنج ساله در معامله مواد مخدر والدین با قاتل به گروگان گرفته شده بود که در اثر شکنجه با ایجاد سوختگی و شکستگی در نواحی مختلف بدن جان باخت.

 

دستگیری عامل قتل دختربچه 5 ساله فلاورجانی در کمتر از 24

سرهنگ” حسن نیکبخت” اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع قتل دختربچه 5 ساله ای براثر اذیت و آذار جسمی دریکی از محله های شهرستان فلاورجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی که توسط کارآگاهان صورت گرفت مشخص شد که فروشنده مواد مخدری به دلیل عدم وصول طلب خود ، دختر بچه 5 ساله فرد معتادی را به گروگان گرفته و تهدید می کند که اگر به پلیس اطلاع دهد فرزندش را به قتل می رساند.

این مقام مسئول عنوان داشت: براساس مدارک و شواهد به دست آمده کودک خردسال در منزل متهم براثر اذیت و آزار شدید به قتل می رسد و قاتل نیز پس از حضور ماموران اورژانس محل را ترک و متواری می شود.

سرهنگ “نیکبخت” بیان کرد: سرانجام پس از یک کار ویژه پلیسی، متهم در کمتر از 24 ساعت حین فرار از شهرستان دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

توئیت این خبر:

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار