164017
۱۶ تیر ۱۳۹۷
مدرس بین‌المللی فدراسیون تکواندو:

تکواندوکاران نوجوان تبریزی آینده درخشانی دارند

مدرس بین‌المللی فدراسیون تکواندو کشور گفت: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش تکواندوکاران نوجوان تبریزی در میادین داخلی و خارجی خواهیم بود.

به گزارش کودک پرس ، حامد جعفری که به تازگی به عنوان مدرس بین المللی انتخاب شده است، افزود: من متولد 1362 در شهرستان میانه هستم و 25 سال است که در رشته ورزشی تکواندو فعالیت می کنم.
وی اضافه کرد: من عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران می باشم و علاوه بر کسب مدال های بین المللی، هفت بار قهرمانی را در کارنامه فعالیت های ورزشی خود دارم.
جعفری با بیان اینکه، رشته تربیت بدنی را در مقطع دکتری ادامه داده تا تخصص این رشته را کسب کند، خاطرنشان کرد: اکنون پنج سال است که با اشتغال در سازمان ورزش شهرداری تبریز در این شهر زیبا زندگی می کنم.

وی اضافه کرد: همچنین در سال 1395 به عنوان پزشک یار تیم ماشین سازی در لیگ برتر مشغول بودم و اکنون در چند رشته ورزشی دیگر به عنوان مربی بدن سازی فعالیت می کنم.
وی یادآور شد: پیش از این مربی تیم ملی نونهالان کشور بوده و به همراه رضا یاری در مقام سرمربی و یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی توانستیم هشت ماه قبل تیم ملی نونهالان ایران را در مسابقات بین المللی کشور مصر به مقام قهرمانی جهان برسانیم.

مدرس بین المللی فدراسیون تکواندوی ایران گفت: در حال حاضر سرمربی تیم تکواندوی شهرداری تبریز هستم.
وی در مورد برنامه های آینده خود به عنوان مدرس رسمی فدراسیون تکواندو ایران عنوان کرد: قرار است به زودی یک دوره آموزشی ملی با عنوان ‘کمپ داوران’ با حضور داوران بین المللی در پنج حوزه علمی به روز جهان برگزار شود که مبانی روان شناسی و فیزیولوژی (آمادگی جسمانی و تغذیه داوران) آن توسط بنده تدریس می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: این دوره در سطح بالایی برگزار خواهد شد و برای نخستین بار است که از استان آذربایجان شرقی فردی به عنوان مدرس در این دوره شرکت می کند.
وی با توضیح این که شهرستان میانه پرچم دار تکواندوی آذربایجان شرقی و حتی کشور است، گفت: ما در مسئله بازیکن سازی در رده های پایه موفقیت های خوبی داشتیم و به نتایج مورد انتظار دست یافتیم، ولی متاسفانه در بحث مربی سازی نتوانستیم افدام کنیم.

وی تشریح کرد: در حال حاضر در شهرستان میانه فقط بنده و استاد فلاحی راد به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی جهان حضور داریم و باید در این راه اقدامات شایانی انجام بگیرد که با به روز کردن مربیان و تدریس علم روز دنیا در این رشته ورزشی پر طرفدار بتوان به موفقیت های بیشتر دست یافت.
مدرس بین المللی فدراسیون تکواندوی کشور با تاکید بر این که نمی توان با روش های قدیمی و سنتی به مدارج بالا در ورزش دست یافت، عنوان کرد: باید به کمک علم روز دنیا در این راه قدم برداشت و در این راه می توان تکواندوکارانی مثل علی نافعی، سهیل ابوالقاسمی و محمد زنبقی را از طریق اردوی انتخابی تیم ملی به این تیم روانه کرد.

وی همچنین از موفقیت کادر فنی تیم تکواندوی شهرداری تبریز ابراز خوشحالی کرد و گفت: با این تیم بعد از چند سال توانستیم مقام سومی لیگ برتر نوجوانان کشوری را به دست آوریم.

 

گفتنی است حامد جعفری تکواندوکار میانه ای استان آذربایجان شرقی از سوی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشور به عنوان مدرس بین المللی این فدراسیون انتخاب شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار