162936
۱۰ تیر ۱۳۹۷
در بخش کودک و نوجوان؛

خالقان گیلانی آثار برگزیده جشنواره رضوی تجلیل می‌شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از پایان کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) و تقدیر از خالقان این آثار خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان  گفت: با اعلام فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام)، بیش از 340 اثر در گروه‌های سنی 8 تا 10، 11 تا 13 و 14 تا 18 سال به دبیرخانه جشنواره‌ رضوی ویژه کودک و نوجوان در استان گیلان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این آثار در حوزه‌ فعالیت‌ های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی ارایه‌ شد اظهار کرد: آثار ارسالی در بخش‌های کاردستی، کتاب‌سازی، پژوهش، خاطرات زیارت، نامه‌ای به امام رضا (علیه السلام)، سرود، پویانمایی، تمبر و کارت پستال شرکت بوده است.

 

ضیایی تصریح کرد: کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا ( علیه السلام) پایان یافته و از خالقان این اثر‌ها هم‌زمان با دهه کرامت تقدیر خواهد شد.

وی تشویق برگزیدگان جشنواره رضوی را از اولویت‌های کانون استان گیلان برشمرد و اذعان داشت: آیین تجلیل از خالقان اثر‌های برگزیده همراه با برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب، هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می شود.

ضیایی با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعمیق باور‌های دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان تصریح کرد: افزایش علاقه‌مندی نسل کودک و نوجوان به شرکت در جشنواره‌ بین المللی امام رضا(علیه السلام) بیان‌گر اثر‌بخشی فعالیت‌ها و راهنمایی‌های سازنده مربیان کانون است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار