153193
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش:

جشنواره نوجوان ترویج دهنده فرهنگ مقابله با آسیب‌هاست

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره نوجوان سالم ترویج دهنده روزافزون فرهنگ مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، جامعه و خانواده‌ها و بین قشرهای کودک و نوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، هادی زارع پور در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در یاسوج اظهار داشت: چهار هزار و 610 اثر در 2 بخش دانش آموزی و فرهنگی به دبیرخانه شهرستانی این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از این تعداد 381 اثر به مرحله استانی راه یافت که از بین آنها 93 اثر به عنوان برگزیده استانی انتخاب شد که به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را در بخش های مقاله، عکس، فیلم کوتاه، نقاشی دیواری و روزنامه دیواری درباره شیوه های زندگی سالم، مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر ارائه دادند که نسبت به دوره های قبل رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته اند.

زارع پور عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر با ارائه آثار هنری بوده است.
وی ابراز داشت: موضوع های این جشنواره شامل شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، مقابله با گرایش به مصرف دخانیات و مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به خشونت بود.

زارع پور گفت: ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون چهار هزار و 500عدد پوستر با موضوع «چگونه از خود در برابر آسیب های اجتماعی مراقبت کنیم» به مدارس کهگیلویه و بویراحمد ارسال و یک هزار و 800 نمایشگاه نیز در زمینه مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس این استان برپا شد.
وی اظهار داشت: سال تحصیلی جاری برای دومین بار در مدارس کهگیلویه و بویراحمد مانور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اجرا شد.
93 برگزیده استانی هفتمین جشنواره نوجوان سالم در این همایش با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار