موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
14709
۰۸ دی ۱۳۹۵

توجه به تئاتر کودک در اصفهان

این برنامه، با هدف بررسی سوابق کاری هنرمندان فعال در بخش تئاتر کودک، تحلیل فعالیت‌های انجام گرفته و تصمیم‌گیری برای آینده برنامه ریزی شده است.

به گزارش کودک پرس رییس تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از تشکیل اتاق فکر برای فعالان تئاتر کودک در تالار هنر اصفهان خبر داد.

محمدرضا رهبری با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه “کارنامه” اظهار داشت: این برنامه، با هدف بررسی سوابق کاری هنرمندان فعال در بخش تئاتر کودک، تحلیل فعالیت‌های انجام گرفته و تصمیم‌گیری برای آینده برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه “کارنامه” یک نشست تشریفاتی نیست، افزود: این سلسله نشست ها یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی بوده که از بین آثارهنرمندان اید‌ه‌های مختلف برای آینده استخراج می‌شود.
رییس تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: تئاتر کودک به هیچ عنوان از دفتر تخصصی تئاتر جدا نیست و امیدواریم این نشست ها از خروجی خوبی برخوردار بوده و راهگشای بسیاری از فعالان عرصه تئاتر در بخش‌های مختلف باشد.
رهبری به تشکیل اتاق فکر از سوی فعالان تئاتر کودک در تالار هنر اشاره کرد و گفت: این اتاق به منظور نمایشنامه‌نویسی و با تشکیل کارگاه‌های مختلف در این زمینه تشکیل شده و به زودی بخش عمده‌ای از آن به نمایش‌نامه کودک و تئاتر عروسکی اختصاص خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده کارنامه کاری مجید کیمیایی پور، اکرم ابوالمعالی، احمدرضایی و امید نیاز در آذرماه امسال در محل تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است؛ با پایان فصل پاییز ضبط تصویری تاریخ شفاهی تئاتر اصفهان با ضبط خاطرات 14 چهره شناخته شده تئاتری پایان یافت.

 

 

منبع: سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار