142987
۰۸ اسفند ۱۳۹۶
در شهر ناصریه صورت گرفت؛

افتتاح مرکز قرآنی «صلح» ویژه کودکان فلسطینی

مرکز آموزش حفظ قرآن «السلام» (صلح) ویژه کودکان در شهر ناصره (از شهرهای واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین) افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، این مرکز آموزش حفظ قرآن در مسجد «السلام» (صلح) شهر ناصره افتتاح شده و فرصتی را برای خردسالان فلسطینی ساکن در این شهر فراهم آورده تا با مشارکت در دوره‌ها و دروس آن، به حفظ قرآن کریم بپردازند.

کودکان فلسطینی در این مرکز، علاوه بر حفظ قرآن کریم، دروس تربیتی و اخلاقی نیز دریافت خواهند کرد.

شیخ ضیاءالدین ابواحمد؛ امام جماعت مسجد صلح شهر ناصره در خصوص افتتاح این مرکز گفت: فرزندان ما امروز به شدت نیازمند آموزه‌های قرآنی هستند، زیرا در میان این نسل قرآن مهجور بوده و گرایش آن‌ها به موسیقی و سریال‌ها و دیگر سرگرمی‌ها بیش از قرآن بوده، بنابراین آنان اطلاعات اندکی نسبت به قرآن کریم و علوم آن دارند.

 

وی افزود: نسل جدید نیازمند ارشادات سیره نبوی در حوزه اخلاق و تربیت است، زیرا ما امروز شاهد اشاعه انواع خشونت‌ها، درگیری‌ها، قتل، دزدی و عدم احترام به والدین هستیم.

امام جماعت مسجد صلح شهر ناصره تأکید کرد که تربیت نسل جدید بخشی مهم از وظایف ما به شمار می‌رود.

 

یادآوری می‌شود، شهر ناصره یا ناصریه، بزرگترین شهر در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین است که بیشتر ساکنان آن را عرب‌های فلسطینی مسلمان تشکیل می‌دهند. این شهر به عنوان شهر دوران کودکی حضرت عیسی(علیه‌السلام) نیز معرفی شده‌ است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار