142441
۰۷ اسفند ۱۳۹۶

موفقیت کاراته‌کاهای نوجوان ایرانی در مسابقات اروپایی

نماینده کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی اروپا با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود ساخت.

به گزارش کودک پرس، مسابقات قهرمانی کاراته کاپ آزاد اروپا با عنوان جام «میاگی» به میزبانی ایتالیا در ورزشگاه «پالازتو» شهر تورین برگزار شد و تیم اعزامی کاراته ایران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی شد.

شهداد پورسلیمانی نوجوان شاخص کاراته ایران یکی از مدال‌آوران تیم اعزامی بود که  توانست با ۴ پیروزی مقتدرانه، عنوان نخست را به خود اختصاص داده و با شایستگی بر سکوی اول قهرمانی بایستد.
پورسلیمانی علاوه بر کسب این مدال ارزشمند، عنوان تکنیکی‌ترین ورزشکار حاضر در رقابتها را هم به خود اختصاص داد. وی در این مسابقات، بدون واگذاری حتی یک امتیاز از سد کاراته‌کاهای قدرتمندی از کشورهای یونان، انگلیس، ایتالیا و بلژیک گذشت و به مدال طلا رسید.

علاوه بر پورسلیمانی، علیرضا قربانپوردر  کومیته رده سنی ۱۴ تا۱۵ سال، محمدحسام کاظمی در رده بزرگسالان و وزن ۶۱- کیلو و مریم چمانی در وزن ۵۳- کیلوگرم بزرگسالان موفق به کسب سه مدال طلا شدند. سعید دوانلو تاجبخش مدال نقره وزن ۶۱- کیلوگرم بزرگسالان و محمد بهبودی در کاتا ۳۵ سال به نشان برنز دست پیدا کردند.

قابل ذکر است شهداد پورسلیمانی از پدیده‌های کاراته کشورمان در رده‌ نوجوانان است که با هدایت استاد احمد پورسلیمانی تاکنون به موفقیت‌های زیادی در سطوح داخلی و خارجی دست یافته است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار