13626
۱۷ آذر ۱۳۹۵

نخستین مدرسه “مهربانی پارس” افتتاح شد

نخستین مدرسه "مهربانی پارس" در یزد با هدف تامین حق تحصیل برای کودکان محروم افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس , آیین افتتاحیه نخستین مدرسه مهربانی پارس یزد که با هدف حمایت از حق کودکان محروم جامعه به ویژه کودکان کار ایجاد شده، با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل اتباع خارجی استان یزد افتتاح شد.

مریم حاجی حسینی در حاشیه افتتاح این مدرسه اظهار داشت: کودکان ما در آینده در کنار کودکان کار و هزاران کودک دیگر وارد جامعه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه درس خواندن حقی است که تمام افراد جامعه باید از آن بهره‌مند باشند عنوان کرد: درس خواندن امتیازی نیست که اگر کسی پول بیشتری داشته باشد بتواند از آن بهره‌مند شود و اگر با مشکل مالی روبه‌رو می‌شود یا ملیت خاصی داشته باشد نتواند به آن بپردازد.

مدیر مدرسه مهربانی پارس با بیان اینکه باید همه با هم حق درس خواندن را برای هر جنس، ملیت، قوم و در مجموع هر انسانی فراهم کنیم گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم کودکان امروز که شاید خیلی ساده از کنارشان می‌گذریم چه جایگاهی دارند.

حاجی حسینی بیان کرد: مدرسه مهربانی پارس امسال و پس از یک سال فعالیت آزمایشی در استان یزد، با کسب مجوز، محلی را از آموزش و پرورش یزد اجاره و فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر مدرسه مهربانی پارس یزد خاطرنشان کرد: در این مدرسه هیچ محدودیتی برای ملیت و سطح مالی افراد در نظر گرفته نشده و تمام کودکان حق دارند در این مدرسه تحصیل کنند.

وی عنوان کرد: امسال این مدرسه ویژه پسران و با حضور 75 نفر از دانش آموزان به فعالیت می‌پردازد که عمده این دانش‌آموزان از افرادی هستند که از تحصیل محروم هستند.

منبع:خبرگزاری شهر فردا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار