125296
۱۹ آذر ۱۳۹۶

مشاركت سه هزار و پانصد نفر در جشنواره قصه‌گويی/كتاب محور فعاليت‌های كانون پرورش فكری

معاون فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اصفهان گفت: بيش از سه هزار و پانصد نفر در بيستمين جشنواره قصه‌گويی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان شركت كرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، رضا قمرزاده، معاون فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان در نشست خبري به تشريح برنامه هاي بيستمين جشنواره قصه گويي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان پرداخت و اظهارداشت: قصه گويي يكي از سنت هاي ديرينه در كشور است و در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جايگاه و اهميت ويژه اي دارد.

وي افزود: بيش از سه هزار و پانصد نفر از مرحله شهرستاني تا ملي در بيستمين جشنواره قصه گويي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان شركت كرده اند كه 736 جشن قصه گويي شهرستاني همزمان با برگزاري اين جشنواره برگزار شده است.

قمرزاده با بيان اينكه اين جشنواره در مرحله شهرستاني، استاني، منطقه اي و ملي برگزار شد، يادآورشد: بيش از يكصد نفر به مرحله كشوري راه پيدا مي كنند كه مرحله ملي بهمن ماه به ميزباني استان قزوين برگزار خواهد شد و در ماه جاري مرحله منطقه اي در پنج حوزه در حال انجام است.

وي اضافه كرد: مرحله منطقه اي از بيستمين دوره به مراحل اين جشنواره اضافه شده كه رقابت صحيح تر و فرصت براي رقابت بيشتر فراهم مي شود كه اين موضوع وجه تمايز بيستمين دوره جشنواره قصه گويي با ساير دوره هاي قبلي است.

وي يادآورشد: در جشنواره قصه گويي نوجوانان، مربيان و پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها شركت كرده و قصه هاي خود در موضوعات آزاد، رضوي و ادبيات شاهنامه اي بيان مي كنند.

معاون فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به اينكه مراحل جشنواره به دور از اضطراب و استرس اجرا مي شود، تصريح كرد: تمامي فعاليت هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بر اساس مطالعه و كتابخواني است و جايگاه قصه گويي در اين كانون به دليل تمركز بر مطالعه از اهميت خاصي برخور دار است.

وي با اشاره به اينكه هزار باب كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر كشور فعال است، گفت: 40 سرفصل فعاليتي در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان انجام مي شود كه كتاب محور فعاليت ها است.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار