124372
۱۴ آذر ۱۳۹۶
در آخرین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

«بز بازیگوش» روی صحنه می‌رود

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به ایستگاه پایانی رسید و در این نمايش «بز بازیگوش» به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، بیست و جهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به ایستگاه پایانی رسید و در این روز 8 گروه نمایشی با 16 اجرا در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اجرا خواهد شد.

نمایش «دیواکولا» به نویسندگی عماد نصرآبادی و کارگردانی محمد جهان‌پا از مشهد در سالن پلاتوی بوعلی و در سه سانس 10، 15 و 1730 و نمایش «قیچی که دنبال کار می‌گشت» به نویسندگی محمدحسین ناصربخت و کارگردانی سعید زین‌العابدینی از تهران در سانس‌های 10 و 11 در پلاتوی استاد عبادی به روی صحنه می‌رود.

«دفتر خاطرات جوجه اردک زشت» از ایتالیا به نویسندگی هانس کریستین آندرسن و کارگردانی تونیو دی نیتنو در دو سانس 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی شهید آوینی اجرا می‌شود.

 

 

نمایش «خانه‌ای وجود داشت» به نویسندگی مژده حق‌شناس و کارگردانی م اشرفیان و م فدایی از اصفهان در سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی شهید آوینی در سه سانس به روی صحنه می‌رود.

تالار فجر نیز در آخرین روز «بز بازیگوش» از کشور ترکمنستان را در سه سانس اجرا خواهد کرد.

همچنین سه نمایش خیابانی «یک میهمانی ساده» از شهر ری در ساعت 16، «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه در ساعت 16:30 و «سبز و سبز» از تبریز در ساعت 17:45 در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می‌شود.

 

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چهارشنبه 15 آذر ماه مصادف با میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) با معرفی برترین‌ها در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار