موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
31450
۰۷ آبان ۱۳۹۶
طبق سوالات پرسیده شده از اسکات کلی؛

بدترین اتفاقی که ممکن است در فضا برای یک فضانورد بیافتد

اسکات کلی، کسی که در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد طولانی‌ترین مأموریت فضایی را از آنِ خود کند، در حساب توئیتر خود ویدئویی منتشر کرده و به واسطه‌ی آن از کاربران خواسته که پرسش هایشان را از او بپرسند تا او در اولین فرصت پاسخ دهد.

به گزارش کودک پرس ، به تازگی، اسکات کلی، کسی که در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد طولانی ترین مأموریت فضایی را از آنِ خود کند، در حساب توئیتر خود ویدئویی منتشر کرده و به واسطه ی آن از کاربران خواسته که پرسش هایشان را از او بپرسند تا او در اولین فرصت پاسخ دهد.

 

دو مورد از پرسش ها و البته پاسخ های آن ها از سوی اسکات کلی جالب تر از دیگران بودند. یک پرسش در مورد این بود که بدترین اتفاقی که ممکن است در فضا برای یک فضا نورد رخ دهد چه اتفاقی است؟

پاسخ اسکات به این پرسش، چیزی نبوده است جز مرگ عزیزان. او بر آن است که آن هنگام که انسان در حال سفر در فضا است بدترین اتفاق مرگ عزیزان است زیرا در آن وضعیت نمی توان به نزد آن ها رفت.

دومین پرسش، که جالب تر از پرسش اول است، در باب «بوی فضا» بوده است. اسکات اینگونه به این پرسش پاسخ داده که در داخل ایستگاه بوی زباله به مشام می رسد و در کلیتِ جوِ حاکم، بوی فلز سوخته.
گفنتی است که اسکات در حال حاضر هنوز در حال پاسخ گفتن به مردم عادی است.

 

منبع: گویا آی تی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار