31110
۰۶ آبان ۱۳۹۶
مسئول انجمن جوجیتسو

۵۰ مبارز خراسان رضوی به رقابت های«جوجیتسو»قهرمانی کشور اعزام شدن

مسئول انجمن جوجیتسو هیات جودو خراسان رضوی از اعزام کاروان ۵۰ نفره مبارزان نوجوان و بزرگسال استان به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مصیب پیله وراظهار کرد: رقابت های قهرمانی جوجیتسو نوجوانان و بزرگسالان کشور با عنوان جام ولایت از ۵ آبان ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز می شود.

وی افزود: تیم خراسان رضوی با ۵۰ فایتر  در هر رده سنی به صورت ۲ تیم  جداگانانه با عناوین شهید مدافع حرم «محمدرضا سنجرانی» یک و دو  به این رقابت ها اعزام شده است.

سرپرست تیم اعزامی از خراسان رضوی عنوان کرد: هدایت مبازران استان را در این رقابت ها که در استایل های کاتا و کمیته برگزار می شود، استاد محمد مرادی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

وی با اشاره به شانس بالای مبازران استان در این رقابت ها گفت: تمرینات خوبی را طی  یک هفته گذشته در سالن های مجد و شهید قاسمی دانا مشهد پشت سرگذاشته ایم و از میان بیش از ۱۰۰ ورزشکار منتخب رقابت های استانی، تیم اعزامی قدرتمندی را راهی رقابت های کشوری کرده ایم.

پیله ور با بیان اینکه این رقابت ها به عنوان انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود، خاطر نشان کرد: هر چند حریف های قدرتمندی از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند، اما تلاش می کنیم دست پر به مشهد بازگردیم.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار