28902
۲۶ مهر ۱۳۹۶
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت؛

5 هزار تیم اجتماع‌ محور در محلات پر آسیب کشور استقرار پیدا کردند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در راستای اقدامات جامع و اجتماع‌محور در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی 5 هزار تیم اجتماع‌محور در محلات پر آسیب کشور مستقر شده‌اند.

به گزارش کودک پرس، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح نخستین مرکز اقامتی ترک اعتیاد مادر و کودک شهر تهران اظهار داشت: سازمان بهزیستی کشور در راستای اقدامات جامع و فرآیند اجتماع‌محور در مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی 5 هزار تیم اجتماع‌محور را در محلات پر آسیب کشور مستقر کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات علمی و تخصصی به جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور به ویژه برای دو گروه زنان و کودکان انجام شده است،ادامه داد: در حال حاضر 5 مرکز بازتوانی ویژه کودکان و مادران معتاد در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که یک مرکز آن در شهر تهران به ارائه خدمات به این دو گروه می‌پردازد.

وی با اشاره به مراکز سیستان و بلوچستان که ویژه مادران و کودکان معتاد مشغول فعالیت هستند، گفت: یک مرکز ویژه مادر و کودک معتاد که به صورت شبانه‌روزی به این افراد ارائه خدمات می‌کنند در استان البرز نیز وجود دارد.

محسنی بندپی در پایان خاطر نشان کرد: تولید دانش بر اساس اقدامات تخصصی و کاربردی در مراکز اقامتی ترک اعتیاد کودک و نوجوان در نهایت به افزایش تعداد این مراکز در سراسر کشور منجر می‌شود.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار