20556
۰۲ مرداد ۱۳۹۶

شورای صنفی نمایش به صورت ویژه به سینمای کودک پرداخت

غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی درباره مصوبات جلسه دوم مردادماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: در این جلسه آقایان شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، داروغه‌زاده (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی) و علیرضا رضاداد (دبیر سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان) شرکت داشتند و بحث مفصلی درباره اکران فیلم‌های گروه کودک و سازوکار نمایش آن‌ها که یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس سازمان سینمایی است، صورت گرفت.

به گزارش کودک پرس، غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی درباره مصوبات جلسه دوم مردادماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: در این جلسه آقایان شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، داروغه‌زاده (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی) و علیرضا رضاداد (دبیر سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان) شرکت داشتند و بحث مفصلی درباره اکران فیلم‌های گروه کودک و سازوکار نمایش آن‌ها که یکی از دغدغه‌های اصلی رئیس سازمان سینمایی است، صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه در این جلسه بیشتر بحث و تبادل نظر درباره این موضوع انجام شد، گفت: قرار شد خانه سینما، سازمان سینمایی و دیگر بخش‌های مربوط برای این موضوع همکاری لازم را داشته باشند تا ساختار اکران فیلم کودک بررسی و تثبیت شود و فیلم‌های کودک و نوجوان در تابستان و تایم‌های مختلف نمایش داده شوند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع قرار بر این شد که بررسی‌ها برای جمع‌بندی این موضوع ادامه یابد و هفته آینده جلسات و نشست‌هایی در این باره تشکیل شود.

فرجی همچنین درباره دیگر جزئیات جلسه اخیر شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم «قشنگ و فرنگ» پس از پایان اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در گروه سینمایی کوروش ثبت شد و قرارداد فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا»‌هم برای اکران در گروه استقلال پس از فیلم «فصل نرگس» به ثبت رسید.

اوبا اشاره به اینکه کف فروش فیلم‌های در حال اکران بالا بود و نمایش آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» به کارگردانی حسین فرح‌بخش هم از چهارشنبه چهارم مردادماه در سرگروه سینمایی ماندانا اکران خواهد شد.

فرجی همچنین درباره برخی اعتراض‌هایی که نسبت به تعداد زیاد سانس‌های نمایش فیلم «ساعت پنج عصر» در پردیس کوروش مطرح شده بود، گفت:‌ شورا تمام اخبار منتشر شده در این باره را بررسی کرده و با توجه به بررسی سانس‌های نمایش فیلم‌ها مورد خاصی برای تذکر وجود نداشته است.

مرجع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار