201940
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر :

کسب رتبه اول در طرح اکرام ایتام توسط مردم بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم این استان در زمینه مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین که شامل حمایت از کودکان یتیم یا بدسرپرست است رتبه اول کشور را کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، احمد لطفی با اشاره به اینکه پارسال هم استانی‌ها ۱۶میلیاردتومان به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کمک کردند افزود: این میزان کمک رشد ۵ برابری نسبت به سال قبل از آن داشت از این نظر رتبه اول کشور را در توسعه مشارکت مردم در این طرح کسب کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار کودک یتیم و محسنین (بدسرپرست یا سرپرست از کارافتاده) در استان بوشهر داریم که فقط ۱۵۰۰ نفر آنها بدون حامی مانده‌اند.

 

وی تصریح کرد: تلاش داریم در فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ۵ هزار حامی طرح اکرام در استان جذب کنیم تا ضمن تحت پوشش قرار دادن تمام فرزندان ایتام و محسنین، میانگین دریافتی آنها در این طرح را از ۱۸۰ هزارتومان فعلی به ۲۵۰ هزارتومان برسانیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر طبخ و توزیع غذای گرم، برپایی سفره بدون تشریفات افطار و هم‌نشینی خیران و مسئولان با مددجویان کمیته امداد را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان عنوان و اضافه کرد: با کمک خیران و مراکز نیکوکاری، سبد اقلام غذایی به ارزش ۲۰۰ هزارتومان به دست خانوارهای تحت حمایت رساندیم.

 

وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرا برای ساخت منازل مددجویان کمیته امداد بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده مددجویی بدون سرپناه در استان بوشهر نداشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال 1397 ساخت هزار مسکن مددجویی با مشارکت استانداری و کمیته امداد کشور در استان آغاز شد که تاکنون ۲۹۰ واحد آن واگذار شده و بقیه نیز به‌زودی تکمیل و تحویل نیازمندان می‌شود.

 

لطفی با اشاره به طرح ساخت مسکن با مشارکت سپاه خاطرنشان کرد: پارسال ساخت 1324 واحد مسکونی در روستاهای استان اجرایی شد که که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا هفته دفاع مقدس همه واحدها تکمیل خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار