200954
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
عبدللهی گفت:

آنتن شبکه امید برای انعکاس برنامه‌های قرارگاه فرهنگی فعالان حوزه کودک و نوجوان آماده است

شبکه امید در کنار قرارگاه فرهنگی فعالان حوزه کودک و نوجوان هست و هرگونه برنامه‌ای داشته باشند، آنتن شبکه امید بعنوان شبکه تخصصی حوزه نوجوان برای انعکاس این برنامه‌ها آماده است.

به گزارش کودک پرس ، در نهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان که نهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، آقای عبدللهی نماینده شبکه امید از حضور در جمع فعالان حوزه کودک و نوجوان ابراز خوشحالی کرد و گفت: ان شاءالله مثل همه‌ی دوستان در حوزه رسانه قول می‌دهیم در کنار دوستان قرارگاه فرهنگی  کودکان سیل زده باشیم و همه‌ی موضوعایی که مربوط به حوزه نوجوان باشد را منعکس کنیم.
عبداللهی افزود: در « جشنواره امید »  نیز یک بخشی را برای انعکاس مستنداتی در ارتباط با این سیل اخیر در نظر گرفتیم، ان شاءالله اگر دوستان آثاری هم داشتند به دبیرخانه جشنواره برسانند. ما چندین بار در منطقه گلستان و لرستان حضور داشتیم و چند برنامه را تهییه کردیم. شبکه امید در کنار قرارگاه فرهنگی فعالان حوزه کودک و نوجوان هست و هرگونه برنامه‌ای داشته باشند، آنتن شبکه امید بعنوان شبکه تخصصی حوزه نوجوان برای انعکاس این برنامه‌ها آماده است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار