199509
۱۸ فروردین ۱۳۹۸

موضوع تعرض و قتل نوجوان افغانستانی در کاشان تایید نشد

یک مقام مسوول با اشاره به برخی مطالب انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر تعرض و قتل یک نوجوان افغانستانی در شهرستان کاشان گفت: بسیاری از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، خلاف واقع است.

به گزارش کودک پرس ، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، افزود: 12 اسفندماه گزارش حلق آویز شدن پسر 13 ساله ای مطرح شد که موضوع بر اساس فرآیندهای معمول در جریان رسیدگی قرار گرفت.
وی با رد ادعای مطرح شده در مورد تعرض به این نوجوان افغانستانی بیان کرد: با وجود اینکه از 12 اسفند تا 12 فروردین ماه نزدیک به 16 روز تعطیلی رسمی داشتیم اما موضوع از سوی دستگاه های ذی ربط بررسی و پس از کالبد شکافی از سوی پزشکی قانونی جواز دفن صادر و متوفی به خاک سپرده شده؛ از این رو مطالبی که عنوان می شود با چاشنی شایعه همراه شده، دقیق نیست و با واقعیت همخوانی ندارد.

این مقام مسوول در مورد رسیدگی به موضوع تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود تنها موضوع خودکشی ح. ر. از سوی پزشکی قانونی شهرستان کاشان تایید شده که بر اساس آن متوفی خود را حلق آویز کرده بود.

وی با بیان اینکه اثرهایی از اقدام به خودکشی بر روی بدن متوفی چند روز پیش از مرگش هم وجود داشته، تاکید کرد: مرجع و ملاک بررسی و اعلام نظر در مورد ادعاهای پیرامون موضوع تعرض به فرد متوفی بر عهده پزشکی قانونی بوده و در صورت نیاز، رای نهایی باید از سوی دستگاه قضائی صادر شود.

 

پیش تر مطلبی مبنی بر تعرض و قتل یک نوجوان افغانستانی روزهای گذشته در برخی رسانه های بیگانه و فضای مجازی انتشار یافته بود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار