199188
۱۰ فروردین ۱۳۹۸

گذرگاه خانواده، کودک و خلاقیت در مرکز پایتخت برپا شد

سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: این اداره کل با برپایی گذرگاه خانواده، کودک و خلاقیت در پیاده راه فرهنگی بلوار کشاورز پایتخت میزبان شهروندان و میهمانان نوروزی است.

به گزارش کودک پرس ، زهرا بهروزآذر اظهارداشت: این گذرگاه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع و جذاب فرصتی فراهم کرده تا خانواده ها لحظات خوبی را در کنار یکدیگر سپری کنند.
بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) تا خیابان کارگر امتداد دارد.

سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهر ان با بیان اینکه برنامه های گذرگاه با رویکرد «تهران، شهری برای همه» در سه محور طراحی شده افزود: معرفی دستاوردهای هنری زنان دارای معلولیت، نمایش آثار برگزیده جشنواره عکس دختران تهران و مشارکت اجتماعی کودکان از جمله برنامه های این گذرگاه است.
بهروزآذر تصریح کرد: در بخش مشارکت اجتماعی کودکان تلاش شده با اجرای برنامه های هنری و سرگرمی متناسب با کودک و خانواده، فرصت های شکوفایی خلاقیت و مشارکت کودکان در قالب بازی های متنوع معرفی شود.

وی گفت: هنرهای تجسمی، نوشتن خلاق، بازی های مشارکتی مفهومی و نیز مبتنی بر حرکت و نیز درخت دلنوشته ها از محورهای این بخش است.
بهروزآذر با اشاره به استقبال گسترده از درخت دلنوشته ها افزود: در این بخش خانواده ها و کودکان، دیدگاه ها و دلنوشته های خود را درباره موضوع شهر و زندگی شهری ثبت می کنند.
به گفته وی پس از اتمام این برنامه، نظرات، تحلیل و بررسی می شود و مواردی که در حدود اختیارات مدیریت شهری به ویژه حوزه زنان باشد در اولویت برنامه ریزی قرار می گیرد.

 

ویژه برنامه های نوروزی شهرداری تهران به مناسبت نوروز در 40 نقطه ازجمله نوروزگاه ها، پیاده راه ها و بوستان ها از سوم تا دهم فروردین برگزار می شود.

همچنین به صورت ویژه پیاده راه هایی در بلوار کشاورز به طول سه هزار و 500 متر و در محور خیابان ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)؛ میدان های راه آهن، منیریه و ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)،چهارراه ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)، توانیر، چهارراه پارک وی و باغ فردوس پیش بینی شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار