199153
۰۸ فروردین ۱۳۹۸

شکستن شیشه خودرو‌های صفر کیلومتر در نمایندگی توسط دو پسر نوجوان+ فیلم

دو پسر نوجوان ۱۰ و ۱۳ ساله بیش از ۳۰ دستگاه خودروی تویوتای پارک شده در نمایندگی را مورد آسیب قرار دادند.

به گزارش کودک پرس ، به تازگی فیلمی از دوربین امنیتی یکی از نمایندگی‌های تویوتا واقعا در شهر پرت استرالیا منتشر شده که رفتار مجرمان دو پسر نوجوان را نشان می‌دهد. این دو مجرم که ۱۰ و ۱۳ سال سن دارند با مراجعه به حیاط نمایندگی اقدام به شکستن شیشه و آسیب به خودرو‌های صفر کیلومتر پارک شده می‌‎کنند. همانطور که از ویدیو مشخص است این دو پسر نوجوان با ایستادن بر روی شیشه خودرو‌ها و پریدن روی آن‌ها به ۳۷ خودرو آسیب وارد می‌کنند. این دو که ابتدا ۲۳ خودرو را در ساعات اولیه نیمه‌شب مورد آسیب قرار می‌‎دهند، ساعاتی بعد به محل وقوع جرم بازگشته و مجددا به ۱۴ خودروی دیگر نیز آسیب جدی وارد می‌کنند.

نمایندگی تویوتا خسارت حاصل از این اتفاق را بیش از ۱۰۰ هزار دلار براورد کرده است که شامل شیشه‌های شکسته شده و بدنه آسیب دیده خودرو‌ها می‌شود. با وجود اینکه شرکت بیمه کلیه این خسارات را برطرف می‌کند، اما تویوتای ژاپن گفته که بیش از ۱ ماه زمان می‌برد تا آسیب‌ها تعمیر و برطرف شوند. با وجود دستگیر شدن این دو پسر بچه، به دلیل سن پایین آن‌ها پلیس از ارائه مشخصات و نامشان خودداری کرده است. این دو در حال حاضر در ایستگاه پلیس محلی بازداشت هستند تا زمان صدور حکم آن‌ها فرا رسد.

 

 

در ادامه ویدیوی مربوط به شکستن شیشه ۳۷ دستگاه خودروی صفر تویوتا را مشاهده می‌کنید:

پلیس در اینباره گفته “این دو هیچگونه مسئولیت انسانی را درک نکرده و هیچ ارزشی برای قانون قائل نیستند. هر دو مجرم به حبس طولانی مدت محکوم خواهند شد. ”

آسیب‌پذیری خودرو‌های صفر در نمایندگی‌ها معمولا به این دلیل بالاست که بدون هیچ‌گونه حفاظی در حیاط مجموعه پارک می‌شوند. تقریبا در تمامی کشور‌های دنیا روزانه صد‌ها خودروی صفر کیلومتر به محوطه نمایندگی‌ها منتقل می‌شوند تا تحویل مشتریان شوند. پیش‌تر نیز بار‌ها آسیب رسیدن به این خودرو‌ها و همچنین سرقت اقلامی همچون چرخ از آن‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار