198753
۲۷ اسفند ۱۳۹۷
ذاکری خبر داد؛

افتتاح ‎جشنواره کار و فناوری نوجوان خوارزمی در میناب

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب از برپایی ‎جشنواره کار و فناوری نوجوان خوارزمی دانش‌آموزان اول متوسطه مدارس دخترانه و پسرانه در میناب خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حسین ذاکری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب در حاشیه افتتاح بازارچه سالانه کار و فناوری و جشنواره نوجوان خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب ، اظهار داشت: بازارچه سالانه کار و فناوری (حرفه و فن) مربوط به یکی از دروس دوره اول متوسطه است و که با توجه به اهمیت این درس در بخش عملی، دانش‌آموزان، محصولات خود را در قالب نمایشگاه و بازارچه در معرض دید قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این بازارچه به مدت 2 روز برپاست و کارهای عملی متنوع در شاخه‌های معرق، صنایع‌دستی، قلم‌زنی مس، پوشاک، خوراک، گیاهان در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد، افزود: امیدواریم عموم مردم با حضور در این بازارچه از دستاوردهای دانش‌آموزان مینابی آشنا شوند.

 

ذاکری، هدف از برگزاری این بازارچه را معرفی محصولات دانش‌آموزان و کسب درآمد برای آنان عنوان کرد و گفت: با برگزاری این بازارچه‌ها بتوانیم مهارت‌ها و استعدادهای نهفته دانش‌آموزان را شکوفا کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان میناب بیان کرد: رویکرد ما در آموزش و پرورش شهرستان میناب مهارت‌آموزی، پژوهش و پروژه‌محوری است که با توجه به تغییر در نوع آموزش، استقبال خوبی از دانش‌آموزان و مدیران مدارس نسبت به این رویکرد صورت گرفته است.

 

گفتنی است، شهرستان میناب با جمعیتی افزون بر ۲۵۰هزار نفر در ۸۵ کیلومتری بندرعباس قرار گرفته است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار