198448
۲۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدار نوجوانان طرح «اسوه» با آیات عظام علوی‌گرگانی و مبشر کاشانی+ تصاویر

قاریان و حافظان نوجوان عضو طرح آموزشی – تربیتی اسوه با حضور در دفاتر آیت‌الله علوی گرگانی و آیت‌الله مبشر کاشانی با این دو مرجع و عالم عالیقدر دیدار کردند.

به گزارش کودک پرس ، قاریان و حافظان نوجوان عضو طرح آموزشی – تربیتی اسوه که دهمین دوره این طرح از ۱۶ اسفندماه در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، ۲۱ اسفندماه، با حضور در دفاتر آیت‌الله علوی گرگانی و آیت‌الله مبشر کاشانی با این دو مرجع و عالم عالیقدر دیدار کردند.
در ابتدای این دیدارها، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن و مدیر طرح اسوه، گزارشی از اهداف و اقدامات انجام‌شده در این طرح، که ویژه نوجوانان نخبه قرائت و حفظ قرآن از سراسر کشور است و سال پنجم فعالیتش را پشت سر می‌گذارد، ارائه کرد.

در ادامه، آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تجلیل و تحسین فعالیت‌های تخصصی و تربیتی قاریان و حافظان عضو طرح اسوه، ایشان را به عمل به معارف و مفاهیم قرآنی توصیه کرد و برای توفیقات بیشتر این نوجوانان دعا کرد.

در دیدار دیگری که با آیت‌الله مبشر کاشانی انجام شد، ایشان با مقایسه محرومیت‌های قرآنی در دوره قبل از انقلاب، شکوفایی فعالیت‌های قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی را وسیع و مرهون حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب دانست. ایشان همچنین پرداختن به هنرهای قرآنی تلاوت و حفظ را با ارزش و به عنوان اولین گام در مسیر انس با قرآن قلمداد کرد و از نوجوانان قرآنی خواست تا تلاش کنند و با عبور از این مرحله، وارد عرصه عمل به فرامین کتاب خدا شوند.

 

همچنین محفل قرآنی در مسجد جمکران با حضور قاریان نوجوان برگزار شد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار