197815
۱۳ اسفند ۱۳۹۷

مادر هوادار نوجوان استقلال: اگر فرزندم می‌مُرد چه کسی پاسخگو بود؟/ چرا هر تیمی به خوزستان می‌آید این اتفاقات می‌افتد؟

مادر هوادار مضروب استقلال گفت: اگر فرزندم به خاطر برخورد سنگ به سرش جان خود را از دست می‌داد، چه کسی پاسخگو بود؟

به گزارش کودک پرس ، پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، محمدمهدی موسوی هوادار 13 ساله استقلال به دلیل برخورد سنگ به سرش، از ناحیه جمجمه دچار آسیب‌دیدگی شد و به کما رفت. این هوادار که در بیمارستان گلستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، به هوش آمده است، اما باید چند روزی در بیمارستان بستری باشد.

خانم عطار مادر محمدمهدی در تشریح این اتفاق اظهار داشت: پسرم از قبل گفته بود که می‌خواهد بازی استقلال را از نزدیک ببیند. او عاشق استقلال است و هر چقدر از علاقه‌اش صحبت کنم، کم گفته‌ام. به او گفتم ورزشگاه رفتن خطرناک است و در گذشته اتفاقاتی افتاده و از سوی هواداران سنگ پرتاب می‌شود. هر چقدر اصرار کردم که نرود، نشد و او به همراه پدرش و یکی از بستگان به ورزشگاه رفت.

 

وی افزود: الان که پسرم به هوش آمده است، تعریف کرد که پس از پایان بازی در بیرون از ورزشگاه حالت جنگ پیش آمده بود و انگار ما داعشی بودیم و محاصره‌مان کرده بودند و تماشاگران فولاد با چوب و سنگ حمله می‌کردند. یک نفر که به کمک محمدمهدی آمده بود، تعریف کرد که وقتی سنگ به سر پسرم خورده، روی زمین افتاده و سرش ورم کرده بود. او فریاد زد و رو به هواداران فولاد کرد و گفت که مگر انسان نیستید و نمی‌بینید که بچه در حال مردن است؟

مادر هوادار نوجوان استقلال خاطرنشان کرد: آن شخص تعریف کرد که بلافاصله پس از این اتفاق، دندان‌های پسرم را باز نگه داشته تا او بتواند نفس بکشد. وقتی پسرم را در آمبولانس قرار دادند، راننده آمبولانس به خاطر شرایطی که بود، جرأت نمی‌کرد حرکت کند. پس از التماس برای رفتن به بیمارستان، یگان ویژه به کمک آمد و دور تا دور آمبولانس را گرفتند تا از استادویم خارج شوند. پسرم یک ساعت در بیمارستان بیهوش و به کما رفته بود.

 

 

خانم عطار ادامه داد: در سی تی اسکن‌هایی که گرفتند، هر پزشکی یک نظر می‌داد تا اینکه به این نتیجه رسیدند که جمجمه محمدمهدی شکسته شده و باید او را به اتاق عمل ببرند. ساعت 23 شب، پسرم را از اتاق عمل خارج کردند. فرزندم گریه می‌کرد و می‌گفت سرش و گردنش خیلی درد می‌کند. خوشبختانه سطح هوشیاری‌ فرزندم برگشته، اما شلنگ در سرش قرار داده‌اند تا خون اضافه را بیرون بکشند.

وی با بیان اینکه ساکن شهرستان رامهرمز هستند، گفت: متأسفانه هیچ‌کدام از مسئولان فولاد و هیئت فوتبال استان پیگیر وضعیت فرزندم نشده‌اند. قطعاً پرتاب سنگ از سمت هواداران فولاد بوده است و باید رسیدگی می‌کردند. بچه من چه گناهی داشت که باید این اتفاق برایش بیفتد؟ چرا یک نفر نمی‌تواند آزادانه تیمش را تشویق کند؟ چرا هر تیمی به خوزستان می‌آید، این اتفاقات می‌افتد؟ چند بار تیم‌ها را از داشتن تماشاگر در بازی‌های خانگی محروم کردند، آیا اتفاقی افتاد؟ وقتی برای کسانی که این کارها را می‌کنند، مجازات سختی در نظر بگیرند، دیگر کسی جرأت نمی‌کند دست به چنین کاری بزند.

مادر هوادار نوجوان استقلال تصریح کرد: جوی ایجاد کرده‌اند که طرفدار یک تیم دیگر برای اینکه در خوزستان به ورزشگاه برود، لباس فولاد را بپوشد و در جایگاه‌ آنها بنشیند، اما دلش با تیم دیگری باشد. همه پزشکان و پرسنل بیمارستان می‌دانند که سنگ در ورزشگاه به سر فرزندم اصابت کرده است. آیا مسئولان نمی‌توانستند تماسی برقرار کنند؟ چرا هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد؟ اگر فرزندم می‌مُرد، چه کسی جوابگو بود؟

وی در پایان گفت: تا امروز تنها از سوی رئیس کانون هواداران استقلال درباره وضعیتم تماس گرفته شده و کسی پیگیر نبوده است. پسرم با این شرایط فعلاً باید در بیمارستان بستری باشد و به مدرسه نمی‌تواند برود. صبح امروز، عکس محمدمهدی را در صفحات مجازی و خبرگزاری شما دیدم و آن را به پسرم نشان دادم. به او گفتم ببیند که هواداران استقلال چقدر پیگیر او بوده و هوایش را دارند و منتظرند که سلامتی‌اش را بدست بیاورد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار